اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا خبر داد

لکه‌گیری 20 هزار متر از معابر و بلوار‌های اصلی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا گفت: تاکنون بیش از 20 هزار متر مربع از معابر و بلوار‌های اصلی این شهر ترمیم و لکه‌گیری شده‌اند.

لکه‌گیری 20 هزار متر از معابر و بلوار‌های اصلی بویین زهرا

علی صفری صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به انجام پیگیری‌های لازم برای اصلاح سیستم‌ روشنایی معابر و بوستان‌های این بخش اظهار کرد: در جلسه‌ گذشته مقرر شد که گزارشات تمام مراحل اولیه اجرای این طرح فرهنگی برای به مردم اطلاع‌رسانی شود.

شهردار بویین زهرا با اشاره به پرداخت کمک‌ها مالی به ادارات و ارگان‌های مختلف در بویین زهرا افزود: در طول 2 سال اخیر در حوزه همکاری با نهاد‌های دولتی گام‌های بسیار ارزنده‌ای در این شهرستان برداشته شده که بسیار نیز در روند اجرای پروژه‌ها مؤثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 عنوان اسناد مربوز به امور مالی و اداری توسط معاونت‌های مختلف این شهرداری تنظیم شده است، تصریح کرد: پیگیری حقوق و بیمه شاغلان و کارمندان بازنشسته شهرداری و همچنین سرکشی از پروژه‌های کلان از برنامه‌های شاخص شهرداری بویین‌ زهرا در حوزه اداری و مالی بوده است.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه پاداش کارمندان شهرداری بویین زهرا به طور منظم و بدون وقفه ماهیانه پرداخت می‌شود، عنوان کرد: این شهرداری همچنین در قالب طرح‌های مختلف در طول ایام سال با ایجاد صندوق‌های موقت و دائمی برای پرداخت هزینه به کارمندان سبب افزایش توان کاری و اشتیاق کارمندان به ادامه کار می‌شود.

صفری با بیان اینکه در طول چهار ماه گذشته بیش از یک هزار و چهار‌صد متر از معابر شهرستان بویین زهرا به صورت کانیو جدول‌گذاری شده‌اند، عنوان کرد: همچنین در طول این مدت بیش از 20 هزار متر مربع از معابر و میادین اصلی و فرعی بخش مرکزی این شهرستان لکه‌گیری و آسفالت شده‌اند، افزود: انعقاد قرار‌داد با پیمانکاران و نیز حضور در محل پروژه‌های عمرانی به صورت مستمر توسط شهرداری بویین زهرا در راستای توسعه عمرانی این شهرستان انجام می‌شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی‌ می‌کنیم پروژه‌های متعددی در عرصه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی طی ماه‌های آینده در این بخش افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول