اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 224 میلیارد ریالی صورت گرفت

صدور 40 پروانه بهره‌برداری در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 40 پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری 224 میلیارد ریالی صادر شده است.

صدور 40 پروانه بهره‌برداری در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، اسماعیل انصاری در جلسه صنعت شهر بویین‌ زهرا با بیان اینکه در سال گذشته برای بیش از یک‌هزار و 600 نفر از جوانان این شهرستان در حوزه صنعت اشتغال‌آفرینی صورت گرفته است، اظهار کرد: طبق محاسبات انجام شده در سال جاری نیز تعداد قابل توجهی از جوانان این شهرستان در عرصه‌های صنعتی و تجاری جذب بازار کار می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا افزود: امیدواریم که با حمایت‌های ویژه و پیگیری بیشتری، دولت زمینه را برای ریشه‌کنی معضل بیکاری در سراسر کشور فراهم کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 40 پروانه بهره‌برداری با اعتباری بالغ بر 224 میلیارد ریال در این شهرستان برای متقاضیان و سرمایه‌گذاران داوطلب به تولید و کار توسط این اداره صادر شده است، بیان کرد: تمام این پروانه‌ها پس از بازدید‌های مستمر کارشناسان و بازرسان سازمان صنایع و معادن استان قزوین در اختیار داوطلبان صنعتی قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بزرگترین واحد تولید میلگرد صنعتی در سال گذشته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: تلاش‌های متعددی برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی در این شهرستان صورت گرفته است.

انصاری لزوم توجه و دستگیری بیشتر دولت از صنعتگران و صاحبان حرفه‌های صنعتی را در شرایط فعلی کشور ضروری و مهم خواند و تصریح کرد: مجموعه تولیدات صنعتی کشور باید با حمایت‌های ویژه‌تر مسئولان افزایش یافته تا زمینه برای جذب بیشتر جوانان به سوی امور بازار کار فراهم شود.

وی با بیان اینکه طراحی‌های مختلف در کشور در حوزه سازندگی و توسعه نیازمند توجه و حمایت بیشتر شده است، بیان کرد: شهرستان بویین زهرا با داشتن استعداد‌های خلاق و ارزشمند در عرصه کار‌ها و خدمات عمرانی می‌تواند سهم بسزایی را در تولید و ایجاد اشتغال داشته ‌باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین ‌زهرا اضافه کرد: در سال جاری جلسات متعددی با صنعتگران این شهرستان در راستای حمایت از تولید انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول