اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب بویین زهرا خبر داد

واگذاری بیش از 25 هزار اشتراک آب در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا از واگذاری بیش از 25 هزار اشتراک آب در این شهرستان خبر داد.

واگذاری بیش از 25 هزار اشتراک آب در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مهدی حسین‌خوانی صبح امروز در جلسه امور آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تأمین آب شرب بهداشتی و لازم برای شهروندان از وظایف اصلی این اداره از بدو تأسیس تاکنون بوده است، اظهار کرد: اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا مسئول است تا ضمن احداث سیستم‌های جمع‌آوری و تسویه فاضلاب زمینه را برای توسعه شهری در بخش خدمات‌رسانی آب و فاضلاب فراهم کرده و سبب افزایش میزان رضایت‌مندی عمومی شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این اداره فعالیت خود را از سال 1364 به صورت غیرمستقل و تحت‌نظر شهرداری بویین زهرا آغاز کرده است، افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفته امور آبفای شهرستان بویین زهرا 2 سال بعد از تأسیس از شهرداری جدا شده و فعالیت خود را به صورت مستقل در راستای تأمین آب شرب و حل مشکلات شهروندان در این شهرستان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 4 بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال در این شهرستان تحت پوشش امور مشترکان اداره آب و فاضلاب بویین زهرا قرار دارند، عنوان کرد: در حال حاضر با توافقاتی که تاکنون صورت پذیرفته بیش از 2 شهرک صنعتی در بخش‌های آوج و روستای آراسنج نیز در حیطه امور آبرسانی و فاضلاب این اداره قرار دارند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با اشاره به واگذاری بیش از 25 هزار اشتراک مربوط به امور آب در این شهرستان از ابتدای سال 64 تاکنون اعلام کرد: همچنین تاکنون بیش از چهار هزار اشتراک در بخش فاضلاب شهری و روستایی نیز در این شهرستان واگذار شده است.

حسین‌خوانی با بیان اینکه فعالیت‌های این اداره در طول سال تنها به امور آبرسانی خلاصه نمی‌شود، تصریح کرد: در حوزه عمرانی نیز در سال 90 چندین پروژه و طرح عمرانی مربوط به طرح توسعه شبکه آب و فاضلاب در این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در حوزه انتقال شبکه آب و احداث مخازن چند هزار متر مکعبی در بخش‌های رامند، دشتابی، شال و آبگرم این شهرستان تاکنون فعالیت‌های مختلفی به مرحله انجام و بهره‌برداری رسیده که سبب افزایش میزان رضایت‌مندی عمومی شهروندان در حوزه تأمین آب شرب و دفع فاضلاب و پسمانده‌های خانگی شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول