اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی بویین زهرا:

دوره‌ آموزش صنایع‌دستی در بویین زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا از برگزاری دوره‌ ویژه طرح تابستانی آموزش صنایع‌دستی با حضور 200 هنرجو در این شهرستان خبر داد.

دوره‌ آموزش صنایع‌دستی در بویین زهرا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، شهربانو سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از هنرجویان صنایع‌دستی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه بیش از 200 نفر از علاقه‌مندان به هنر‌های میراث فرهنگی در شهرستان بویین زهرا تاکنون برای حضور در دوره‌های ویژه صنایع‌دستی در این شهرستان نام‌نویسی کرده‌‌اند، اظهار کرد: این دوره‌ها و کلاس‌های تئوری قرار است طی روز‌های آینده در امکان مختلف این شهرستان از جمله روستای خوزنین و شهر سگزآباد با همکاری دهیاری‌ها و شهر‌داری برگزار شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوعی در مدت زمان برپایی این کلاس‌ها برای هنرجویان صنایع‌دستی به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان اینکه لزوم همیاری میان دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی برای آموزش صنایع‌دستی به جوانان و نوجوانان علاقه‌مند تصریح کرد: تمام نهاد‌ها و متولیان اجرایی مسئول هستند تا با برنامه‌ها و طرح‌های ابتکاری خود عرصه را برای مشارکت هر‌چه بیشتر و با نشاط‌تر جوانان در طرح‌های فرهنگی مهیا کرده و موجب رشد و تعالی همه‌جانبه دینی شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا یکی ضروریت‌های بسیار مهم در عرصه فرهنگ را نظارت و توجه دائم متولیان دانست و بیان کرد: توجه کامل به عرصه‌های دینی و اجتماعی عاملی اساسی و بسیار مهم در مسیر توسعه فرهنگی بوده و می‌تواند کشور را از گزند توطئه‌های ضد ارزشی دشمنان و معاندان به طور کامل حفظ کند.

سلیمانی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در این اداره از ابتدای سال جاری تا‌کنون اظهار کرد: برپایی نشست‌های هم‌اندیشی و تفاهم با مسئولان اجرایی در بویین زهرا، بازدید‌های سرزده و دائم از مجموعه‌های فرهنگی در بخش‌های مرکزی و دشتابی برگزاری همایش‌های میراث فرهنگی با محوریت توجه به آثار و اشیای تاریخی، دعوت از چهره‌های مطرح فرهنگی و پژوهشی از جمله برنامه‌های شاخصی بوده که توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا در بخش‌های این شهرستان انجام شده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: قطعا با تعامل و همکاری مشترک می‌توان به اهداف و برنامه‌های تحقق نیافته در کشور دست ‌یافت و موجب اقتدار اسلامی شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول