اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

بویین زهرا قطب تأمین محصولات کشاورزی استان قزوین است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: شهرستان بویین زهرا قطب اصلی تأمین محصولات کشاورزی استان قزوین است.

بویین زهرا قطب تأمین محصولات کشاورزی استان قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی صبح امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این شهرستان قطب کشاورزی استان قزوین است، اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی همواره دغدغه‌ای است که مسئولان و مردم از اوائل انقلاب به‌دنبال آن بوده و سعی می‌کنند تا با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بزرگ، زمینه جهش کشور در این حوزه را فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: لزوم به‌کارگیری ابزار‌آلات جدید و شیوه‌های نو در حوزه کشاورزی، اصلی است که مسئولان و مدیران کشاورزی در سطح کشور باید به آن توجه داشته و همواره با تلاش و دغدغه بیشتر در راستای اشاعه این اصل کوشش کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری از تمام توانمندی‌ها در راستای تولید هرچه بیشتر محصولات کشاورزی در این شهرستان استفاده می‌شود، عنوان کرد: باید به فکر تحقق این مسئله بود که با تشویق بیشتر کشاورزان و باغداران به تولید و برداشت محصولات زراعی سبب رونق یافتن اقتصاد کشور در عرصه خودکفایی شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به برداشت چشمگیر محصولات زراعی در این شهرستان در طول سال گذشته بیان کرد: این حجم برداشت نشان‌دهنده این است که کشاورزان در این شهرستان از آمادگی و اراده بسیار قوی و خوبی در زمینه تولید برخوردار هستند و سعی دارند تا با افزایش تولید و توسعه کشاورزی خود سبب اقتدار و سازندگی کشور شوند.

احمدی تصریح کرد: قطعا حضور و مشارکت مردم در عرصه‌ها و طرح‌های کشوری گامی جدی و اساسی در مسیر خدمات‌رسانی و سازندگی کشور بوده که می‌توان عزت کشور را رقم زد.

وی وجود برخی مشکلات و نارسایی‌ها در عرصه کشاورزی را ناشی از ضعف و بی‌تدبیری عده‌ای از مسئولان عنوان کرد و افزود: سعی خستگی‌ناپذیر و دوری از رفاه‌طلبی می‌تواند کشور را به سوی قله‌های سعادت پیش برده و از افت و خیز‌های طولانی مدت در بخش‌های مختلف کشور جلوگیری کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: اگر تمامی مسئولان و مردم در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا در آینده‌ای نزدیک جهش بزرگ اقتصادی و فرهنگی در سراسر کشور رقم خورده و دشمنان و معاندان نظام اسلامی در اهداف خود شکست می‌خورند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول