اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

آیین افتتاحیه ساختمان ستاد نماز جمعه بویین زهرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: آیین افتتاحیه ساختمان جدید ستاد نماز جمعه شهرستان بویین زهرا در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

آیین افتتاحیه ساختمان ستاد نماز جمعه بویین زهرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد نماز جمعه شهرستان بویین زهرا صبح امروز در این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در این مراسم با بیان اینکه نظام اسلامی امروز با اتحاد و یکپارچگی ملت توانسته به اوج قله‌های دانایی و اعتبار در جهان دست یابد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان غیور ایرانی امروز به عنوان پرچمداران اقتدار و عزت علمی در کشور با اراده و عزم راسخ خویش پوزه استکبار را در عرصه داخلی و خارجی به خاک مالیده و سبب شکست آنان شده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان آثار و برکات ارزشمندی بر انسان‌ها و به‌ویژه مسلمانان دارد، عنوان کرد: باید در تلاش بود تا با افزایش عبادات و نیایش‌های خالصانه خویش در این ماه زمینه را برای تقرب‌جویی به خداوند متعال مهیا کرده و سبب سربلندی خود و دیگران شویم.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در بخش‌های چهارگانه این شهرستان در راستای توسعه فرهنگی و بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی و مذهبی خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته چندین مرکز و واحد بزرگ فرهنگی در بخش‌های مرکزی، رامند و شال به مرحله بهره‌برداری رسیده و در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته چندین مجتمع فرهنگی نیز در شهرستان بویین زهرا افتتاح می‌شود.

مصطفی شاه‌محمدی تصریح کرد: قطعا یکی از دلایل پیشرفت و اقتدار کشور اتحاد و اشتراک آحاد مردم و به‌ویژه جوانان در اصول حقیقی انقلاب اسلامی است و اگر وحدت و انسجام رویه در کشور وجود نداشت در هیچ شرایطی توسعه و پیشرفت علمی و معنوی در کشور رقم نمی‌خورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا نیز در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در ایام این ماه در مساجد و کانون‌های فرهنگی این شهرستان توسط هنرمندان و مروجان فرهنگی به اجرا در می‌آید، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد دارالقرآن‌الکریم در بخش‌‌های مرکزی، دشتابی و رامند شهرستان بویین زهرا، برپایی محافل فرهنگی و هنری در مساجد و تکایا و نیز بازدید و سرکشی از خانه‌های فرهنگ از جمله برنامه‌هایی است که در حال حاضر در این شهرستان اجرایی می‌شود.

علی زارعی افزود: تا پایان سال جاری نیز برنامه‌های متنوعی در حوزه هنر‌های نمایشی در شهرستان بویین زهرا انجام می‌شود.

گفتنی است این ساختمان با مساحت 250 متر در ضلع جنوبی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا بوده و زیربنای این ساختمان نیز بالغ بر 110 متر است و بیش از 80 عضو مستقل دارد.

همچنین در حاشیه این مراسم، مسئولان شهرستان بویین زهرا نمایشگاه بزرگ قرآن کریم را در این شهرستان افتتاح کردند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول