اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه مبارک رمضان

محافل انس با قرآن در اماکن مذهبی بویین‌ زهرا برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: مسابقات و محافل ویژه قرآنی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و تکایای مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

محافل انس با قرآن در اماکن مذهبی بویین‌ زهرا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح امروز در نشست با جمعی از مبلغات مذهبی شهرستان بویین زهرا دیدار کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی ارزشمند است تا مسلمانان با دعا و نیایش به محضر خداوند متعال عرصه را برای سعادت و رستگاری خود مهیا کرده و سبب اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های متنوع و بسیار ارزشمندی در ایام این ماه در بخش‌های چهارگانه این شهرستان به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور هزاران نفر از شهروندان بویین زهرایی در مساجد جامع و زیارتگاه‌های مذهبی، نشر و توزیع کتابچه‌ها و بسته‌های فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و اهل بیت، حضور و بازدید‌های مداوم و مستمر از کانون‌ها و محافل فرهنگی و تبلیغی در بخش‌های بویین‌ زهرا، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و دینی در بین جوانان و دانشجویان این شهرستان از جمله برنامه‌‌هایی است که در روز‌ها و شب‌های ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی در این شهرستان نیز می‌تواند کمک شایانی را به برگزاری هر چه بهتر این مراسم و برنامه‌های دینی کرده و سبب جذب هرچه بیشتر جوانان به سوی برنامه‌های مذهبی می‌شود.

عباسی با بیان اینکه توسعه و ترویج معارف و احکام دینی در روز‌های ماه پرفضیلت رمضان باید شتاب و جهش بیشتری به خود بگیرد، عنوان کرد: روحانیون و مبلغان دینی در شهر‌ها و به ویژه روستاها با نگاهی نو به این مسئله، لازم است که عرصه را برای حضور پررنگ‌تر‌ جوانان در عرصه‌های اجتمای و دینی را مهیا کرده و سبب اعتلای معنوی و علمی نظام اسلامی شوند.

وی تلاش و سعی برای جوانان را امری مهم و ضروری دانست که امروز به عنوان وظیفه‌ای شرعی بر عهده تمامی دست‌اندرکاران نظام اسلامی قرار دارد و بیان کرد: چنانچه مسئولان در این عرصه با دغدغه و توجه بیشتری وارد شوند به طور قطع شبیخون‌ها و تهاجم گسترده فرهنگی و ضد دینی دشمنان نیز نابود شده و به طور کامل از بین می‌رود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول