اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا اعلام کرد

ساماندهی بیش از 5 هزار ورزشکار در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا گفت: تاکنون بیش از 5 هزار نفر از ورزشکاران آقا و بانو این شهرستان در قالب طرح‌های مختلف ساماندهی شده‌اند.

ساماندهی بیش از 5 هزار ورزشکار در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علیرضا حیدری صبح امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران شهرستان بویین ‌زهرا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از پنج هزار نفر از ورزشکاران رشته‌های مختلف در این شهرستان در قالب طرح‌های مختلف ساماندهی شده‌اند، اظهار کرد: امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسیاری از رشته‌های ورزشی در بخش‌های مختلف این شهرستان گسترش یافته و موجب رضایت‌مندی هر چه بیشتر ورزش دوستان می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا افزود: اشاعه فرهنگ سلامت همواره باید یکی از دغدغه‌های بسیار مهم در کشور باشد و تمامی مسئولان نیز برای ترویج این مهم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همکاری مسئولان و مدیران اجرایی در کشور برای دست‌یابی به اهداف و برنامه‌ها بسیار مطلوب است، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های ویژه می‌توان به تمام اهداف و برنامه‌‌های مورد نظر در کشور رسید و سبب توسعه و پیشرفت کشور شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه عرصه سلامت امروز به عنوان یکی از دغدغه‌های بسیار مهم در جامعه است، بیان کرد: اگر هماهنگی و برنامه‌ریزی منظمی در این رابطه وجود داشته باشد به طور حتم می‌توان به افزایش شاخصه‌های توسعه و پیشرفت اجتماعی در کشور امیدوار‌تر بود و جوانان و نوجوانان را به امر بسیار مهم ورزش ترغیب و تشویق کرد.

حیدری بستر‌سازی فرهنگی را یکی از شیوه‌های ارزشمند در راستای توسعه ورزشی کشور عنوان کرد و افزود: باید با همکاری و تعامل با نهاد‌ها و مراکز فرهنگی زمینه را برای تحقق وعده‌های مهم در بخش ورزشی کشور را اجرایی کرد و سبب نشاط و انگیزه بیشتر در بین مردم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در این اداره در سال‌ گذشته بیان کرد: برگزاری هر ساله مسابقات مختلف فوتبال در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند و شال، برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران شهرستان بویین زهرا در رقابت‌های قهرمانی کشور و استان، بازدید‌های دائم و همیشگی از ورزشکاران و برپایی جلسات متعدد در خصوص حل مشکلات و موانع موجود ورزشی از جمله برنامه‌های محوری بوده است که از سوی اداره ورزش و جوانان بویین زهرا به انجام رسیده و بسیار نیز از سوی شهروندان مورد استقبال قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول