اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوی یک‌روزه طرح هجرت صورت گرفت

غبارروبی مساجد و تکایای مذهبی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا از غبارروبی مساجد و تکایای مذهبی توسط یک‌هزار نفر از بسیجیان این شهرستان خبر داد.

غبارروبی مساجد و تکایای مذهبی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی اینانلو بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام یک‌هزار نفر از بسیجیان به طرح غبار‌روبی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: ماه مبارک رمضان از ماه‌های پر‌خیر و برکت الهی است که مسلمانان باید دعا و نیایش حد‌اکثر بهره‌برداری را از این ماه داشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا افزود: قطعا مسلمانان در سراسر جهان امروز با وحدت و یکپارچگی خود عرصه را برای تجلی قدرت عظیم اسلامی مهیا کرده و سبب اعتلای همه‌جانبه خود می‌شوند.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان از انگیزه و توانا ویژه‌ای در امر مهم سازندگی و عمران برخوردار هستند، عنوان کرد: وظیفه مسئولان و نهاد‌های اجرایی و برنامه‌ریزی است که ضمن دعوت از آحاد گسترده جوانان به حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی آنان را در برابر خطرات و آسیب‌های ضد فرهنگی دشمنان آگاه کنند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا افزایش روحیه کار و تلاش در بین جوانان را از ثمرات بسیار ارزشمند برپایی اردو‌های جهادی دانست و تصریح کرد: فرهنگ کار و پیشرفت تنها با حضور و مشارکت گروه‌های مختلف جوانان آماده شده و زمنیه‌اقتدار کشور نیز بستگی به میزان فعالیت و جهاد تک‌تک ایرانیان دارد.

اینانلو لزوم توجه ویژه و دقیق‌تر مسئولان به امور مربوط به جوانان را امری مهم در جامعه‌ کنونی دانست و خاطر‌نشان کرد: اگر توجه کافی به مسائل مختلف جوانان در کشور نشود به طور حتم معضلات و آسیب‌های اجتماعی در کشور افزایش یافته و سبب نابسامانی فرهنگی در سطح نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه کار‌ها و برنامه‌های فرهنگی باید در طرح‌های هجرت بسیج سازندگی به طور جدی‌تری پیگیری شود، عنوان کرد: نیمی از برنامه‌های طرح هجرت عمرانی بوده و نیمی دیگر از آن اختصاص به فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی دارد که گروه‌های جهادی باید با عنایت به این مسئله نسبت به اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی در روستاها و نقاط مختلف کشور اقدام کنند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: امیدواریم که با دلسوزی بیشتر مسئولان و متولیان اجرایی عرصه برای حضور جوانان در حوزه‌های مختلف سازندگی مهیا شده و نقشه‌های استکبار نیز خنثی شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول