اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا خبر داد

احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا از احداث دو سالن سرپوشیده ورزشی در بخش‌های مرکزی و دانسفهان این شهرستان خبر داد.

احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علیرضا حیدری در مراسم دیدار با جمعی از ورزشکاران شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه فعالیت‌های این اداره در طول سال در دو بخش عمرانی و برپایی مسابقات ورزشی انجام می‌شود، اظهار کرد: افتتاح زمین چمن تختی در بخش مرکزی شهرستان بویین‌ زهرا، بهره‌برداری از بیش از شش زمین فوتبال مسابقه‌ای در بخش‌های رامند، شال و دشتابی و نیز اجرای طرح‌های خرد و کلان ورزشی از دیگر برنامه‌های این اداره در حوزه عمرانی بوده است که بسیار نیز مورد استقبال و رضایت‌مندی جوانان بویین‌زهرایی قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت و بهره‌برداری از سال‌های ورزشی چندمنظوره در روستای آراسنج از توابع بخش مرکزی و روستای خوزنین از توابع بخش دانسفهان آعاز شده است، افزود: این سالن‌ها با اعتباری بسیار بالا و با حمایت و پشتیبانی نهاد‌های عمرانی در استان قزوین به ‌بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حوزه گسترش امکانات برای ورزش شنا نیز فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در این شهرستان به انجام رسیده است، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر مراحل نقشه‌برداری و کلنگ‌زنی احداث استخر سرپوشیده در شهر شال آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه با گسترش ایجاد فضاهای ورزشی سرپوشیده در بویین زهرا امکان بیشتری برای حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی فراهم می‌شود، عنوان کرد: لزوم توجه و پشتیبانی مسئولان و مدیران اجرایی در این شهرستان هم می‌تواند کمک شایانی را به امر توسعه فضا‌ها و امکان ورزشی کرده و سبب احیای هر‌چه بیشتر فرهنگ سلامت و تندرستی در جوانان و نوجوانان شود.

حیدری با بیان اینکه برگزاری مسابقات فوبتال لیگ دسته سوم کشوری به میزبانی تیم محبوب طلایه‌داران سرخ‌پوش در بویین زهرا و نیز برگزاری مسابقات شطرنج و والیبال در سال گذشته در این شهرستان انجام شده است، بیان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز با همکاری و تعاملی بیشتر شهروندان و به‌ویژه مدیران اجرایی و فرماندار بویین زهرا بتوانیم برنامه‌های گسترده‌تری را در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان انجام دهیم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول