اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر‌کل کمیته امداد قزوین

نخستین همایش مسجد‌محوری در بویین زهرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش بزرگ مسجد‌محوری با موضوع محرومیت‌زدایی و کمک به ایتام در شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

نخستین همایش مسجد‌محوری در بویین زهرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، نخستین همایش بزرگ مسجد‌محوری عصر امروز با حضور هدایت‌الله صفری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه امام جمعه شهرستان بویین زهرا، حجت‌الله غلامی مدیر کمیته امداد بویین زهرا، یوسف ابوی جانشین فرمانده سپاه شهرستان بویین زهرا و جمعی از بسیجیان و روحانیون بخش‌های مختلف این شهرستان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ولایت شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه در این همایش با بیان اینکه در شرایط فعلی لازم است که با پررنگ‌تر‌ کردن نقش مساجد زمینه را برای جذب هر‌‌چه بیشتر جوانان به سوی مبانی فکری و اعتقادی فراهم کرد، گفت: متولیان و مسئولان اجرایی در سراسر جامعه وظیفه دارند تا به اندازه توان و نیروی خود عرصه را برای ایجاد کشوری آباد و رونق‌یافته فرهنگی مهیا کرده و سبب شکست طراحی‌ها و دسیسه‌های استکبار علیه ملت ایران شوند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: قطعا با تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر از سوی مردم و مسئولان می‌توان به قله‌های افتخار و پیروزی در جهان دست پیدا کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا نیز با اشاره به اینکه اقدامات مؤثر و بسیار ویژه‌ای در این شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی صورت گرفته است، عنوان کرد: برپایی طرح‌های محرومیت‌زدایی، توزیع مواد خوراکی در بین ایتام و نیازمندان زیر پوشش این کمیته و برگزاری همایش‌های مختلف کاهش فقر با حضور مدیران استانی از جمله برنامه‌های شاخصی بوده است که توسط این اداره در طول سال‌های اخیر به انجام رسیده است.

حجت‌الله غلامی ادامه داد: در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فعالیت‌های متنوعی در حوزه کمک به مستمندان و فقرا در این شهرستان اجرا می‌شود.

در ادامه این مراسم مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با بیان اینکه توسعه بانک ویژه ثبت اطلاعات نیازمندان و افراد کم‌بضاعت در این استان با جدیت بیشتری در حال پیگیری است، بیان کرد: باید ساز و کاری را فراهم کرد که نیازمندان واقعی از افراد سودجو شناسایی و جدا شده و زمینه برای کمک مردم خیر و نیکوکار به افراد و خانواده‌های مستمند حقیقی نیز فراهم شود.

هدایت‌الله صفری افزود: امیدواریم که با برنامه‌ریزی از سوی مسئولان دولتی روز‌به‌روز بر اقتدار و عزت کشور افزوده شود.

همچنین جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا نیز با تأکید بر نقش ویژه بسیجیان و نیرو‌های مردم در سازندگی و پیشرفت کشور تصریح کرد: قطعا با یک‌دلی، اتحاد و انسجام درونی زمینه برای ساختن کشوری آباد، بزرگ و توسعه یافته فراهم می‌شود.

یوسف ابوی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی امروز با قدرت در حال حرکت به سوی قله‌های سعادت و افتخار بوده و هیچ حکومتی نیز توان رویارویی و مقابله با این نظام اسلام محور را ندارد.

گفتنی است در خاتمه این مراسم تعدادی از خیران بخش‌های مرکزی، رامند و دشتابی شهرستان بویین زهرا از سوی مسئولان حاضر در جلسه با اهدای لوح‌ یادبود مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول