اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اطعام 6 هزار نفر از ایتام و نیازمندان در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: به بیش از 6 هزار نفر از ایتام و نیازمندان بویین زهرایی در ایام ماه مبارک رمضان اطعام داده می‌شود.

اطعام 6 هزار نفر از ایتام و نیازمندان در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌الله غلامی عصر امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه امسال و در ایام ماه مبارک رمضان به بیش از 6 هزار نفر از ایتام، نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان اطعام داده می‌شود، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که تاکنون در این کمیته انجام شده، قرار است به هر کدام از ایتام و نیازمندان در بخش‌ها و روستاهای خود اطعام داده شده و مورد سرکشی قرار گیرند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به سابقه بسیار خوب مردم این شهرستان در برنامه‌ها و امور معنوی، مقدار قابل توجهی از نذورات و کمک‌های مردمی تا آخر این ماه مبارک از بخش‌ها و شهر‌های مختلف این شهرستان جمع‌آوری شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در دوره‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی همواره با کمک و یاری به همنوعان خویش سیمایی بزرگ را از مجد و بزرگواری خویش به نمایش گذاشته‌اند، تصریح کرد: مشارکت گسترده و چشمگیر شهروندان در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گواهی محکم و بسیار قوی بر این گفتار است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا لزوم توجه به عرصه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان را اولویتی بسیار مهم و تأثیر‌گذار دانست و تصریح کرد: میزان پایبندی جوانان و نوجوانان به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی به میزان اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی بستگی داشته و تنها فرهنگ اسلامی است که می‌تواند نقشه‌های شوم استکبار را خنثی کند.

غلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار و 700 نفر از ایتام در این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد هستند، عنوان کرد: امیدواریم که با دستگیری هرچه بیشتر مردم از نیازمندان و محرومان زمینه برای اقتدار و عزت مضاعف‌تر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف فراهم شده و دشمنان و کینه‌ورزان نیز در اهداف و برنامه‌های خویش شکست بخورند.

وی با بیان اینکه توجه به اتحاد و یکپارچگی میان ملت‌ها و جوامع اسلامی رمز بقا و حیات حکومت‌های اسلامی است، عنوان کرد: استکبار امروز به شدت در تلاش است با ایجاد اختلافات و طرح مسائل حاشیه‌ای میان ملت‌ها و افراد مسلمان زمینه را برای ریشه‌کنی آموزه‌های ناب و ارزش‌مند الهی فراهم کند که این وظیفه واجب تمام مردم و مسلمانان است که در جلوی این فتنه‌انگیزی دشمنان و غرب ایستادگی کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول