اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا اعلام کرد

عضویت 20 هزار روستایی در تعاونی‌های مصرف بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: در حال حاضر بیش از 20 هزار روستایی در تعاونی‌های مصرف بویین زهرا عضویت دارند.

عضویت 20 هزار روستایی در تعاونی‌های مصرف بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی محمد‌زادگان در جلسه تعاون شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه هدف از تشکیل تعاون روستایی ارائه خدمت به محرومان، مستمندان و به‌ویژه اقشار کم‌در‌آمد است، اظهار کرد: این اداره در واقعیت امر زمینه پربرکتی است که به تدریج از آلام و درد‌های اجتماعی محرومان کاسته و با تکیه بر یارگیری می‌کوشد تا موجب توسعه و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف آبادانی و رونق اقتصادی شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا افزود: باید تلاش کرد تا با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح زمینه برای حمایت‌ هر‌چه بیشتر از محرومان و مستضعفان کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش در راستای اصلاح روش‌ها و ایجاد راهبرد‌های نوین برای تأمین نیاز‌های اساسی و مهم روستاییان از سیاست‌های اصلی سازمان تعاون روستایی است، بیان کرد: شکوفایی اقتصاد روستایی با همت و اراده قوی مسئولان و متولیان اجرایی آماده می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه فعالیت این اداره در شهرستان بویین زهرا از سال  77 آغاز شده است، عنوان کرد: با توجه به پراکندگی و گستردگی این شهرستان و وجود بیش از 240 روستای دارای سکنه می‌طلبد که این نهاد با بسیج امکانات و نیرو‌ها به سوی روستاها شتافته و به خدمت به محرومان و مستضعفان بپردازد.

محمد‌زادگان با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی و یارانه‌ای از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های محوری این اداره است، بیان کرد: با توجه به اینکه بازار‌ها نقش بسیار مهمی را در توسعه اقتصادی ایفا می‌کنند، در حوزه تنظیم بازار و اصناف نیز اقدامات فراوانی تا‌کنون انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره تعاون روستایی در عرصه توزیع نهاد‌های کشاورزی در بین کشاورزان روستایی عنوان کرد: باید ساز و کاری از سوی مسئولان و به‌ویژه متولیان شهرستانی فراهم شود که کشاورزان روستایی به راحتی بتوانند خدمات و امکانات مربوط به حوزه کشاورزی را تهیه و موجب توسعه و استقلال کشور در عرصه تولیدات محصولات کشاورزی شوند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر بیش از 20 هزار نفر از روستاییان بخش‌های مختلف این شهرستان عضو تعاونی‌های روستایی هستند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول