اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد

احداث سد بالاخانلو در بویین ‌زهرا

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قزوین از احداث سد بالاخانلو با اعتبار 80 میلیارد ریال در بخش‌ مرکزی شهرستان بویین‌زهرا خبر داد.

احداث سد بالاخانلو در بویین ‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، منوچهر حبیبی امروز در جلسه عمرانی شهرستان بویین‌زهرا که به منظور بررسی طرح ایجاد سد بزرگ بالاخانلو در این شهرستان تشکیل شده بود با بیان اینکه این سد بزرگ قرار است با اعتبار 80 میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان احداث شود، اظهار کرد: بنابر هماهنگی‌های انجام شده تاکنون مراحل مقدماتی این طرح با جدیت و موفقیت به مرحله اتمام رسیده و هم‌اکنون نیز مراحل علمیاتی این سد آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین افزود: توسعه و رشد همه جانبه در بخش‌های کشاورزی و اشتغال‌زایی برای جوانان در اولویت برنامه‌هایی قرار دارد که همواره در سال جاری از سوی مسئولان و متولیان نظام در بخش‌های مختلف با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت‌ها و نیز اقدامات زیادی در سطح استان قزوین در راستای توسعه و پیشرفت عمرانی صورت گرفته است، عنوان کرد: بهره‌برداری از مجموعه‌ها و طرح‌های بزرگ عمرانی و صنعتی، ایجاد زیر ‌ساخت‌های لازم در راستای رشد و جهش همه جانبه از جمله برنامه‌هایی است که در زمینه عمرانی با قدرت پیگیری می‌شود.

حبیبی با اشاره به لزوم تعامل میان قوا و دستگاه‌های مختلف استان قزوین برای ارائه هرچه بیشتر خدمات و برنامه‌ها به شهروندان و به‌ویژه روستائیان بیان کرد: لازم است که متولیان اجرایی در روستاها و به‌ویژه نقاط دور افتاده با زمینه‌سازی مناسب، عرصه‌ای ارزشمند و بزرگ را برای کار و تلاش شبانه‌روزی فراهم کرده و سبب افزایش هرچه بیشتر اقتدار و عزت نظام اسلامی شوند.

وی یکی از راه‌های توسعه و رونق اقتصادی را مشارکت گسترده مردم در طرح‌ها و فعالیت‌های عمرانی عنوان و تصریح کرد: حضور مردم و به‌ویژه جوانان در حوزه‌های متنوع عمرانی و طراحی صنعتی می‌تواند کمک‌های شایانی را به امر سازندگی و عمرانی در روستاها کرده و موجب تعالی و رشد ایران اسلامی در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی شود.

حبیبی در خاتمه افزود: امیدواریم که با تلاش و اراده قوی از تک تک مردم و دست‌اندرکاران نظام اسلامی، عرصه برای جهش بزرگ کشور در بخش‌های مختلف مهیا شده و نقشه‌های دشمنان و استکبار در زمینه‌‌های مختلف نیز همواره نقش بر آب شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول