اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

تشدید برخورد با نانوایی‌های متخلف در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا از تشدید طرح برخورد با نانوایی‌های متخلف در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

تشدید برخورد با نانوایی‌های متخلف در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احمد زنده‌‌دل صبح امروز در جلسه نظارت و بازرسی بر اصناف شهرستان بویین زهرا با اشاره به تشدید برخورد با نانوایی‌های متخلف و قانون‌گریز در ایام ماه مبارک رمضان در بخش‌‌‌های مرکزی، دشتابی، رامند، شال و آبگرم در این شهرستان اظهار کرد: با جلسات برگزار شده و هماهنگی‌های صورت گرفته چندین گروه ویژه نظارت بر اصناف در ایام ماه مبارک رمضان با بازدید‌ها و نظارت‌های روزانه از نانوایی‌های بخش‌های مختلف بویین زهرا نسبت به رسیدگی به در خواست‌ها و شکایات شهروندان در این حوزه اقدام می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا افزود: خط ارتباطی 124 نیز به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی مستقیم و غیرمستقیم به درخواست‌ها و شکایات شهروندان بویین زهرایی است.

وی با اشاره به اینکه قرار است در ایام ماه مبارک رمضان محصولات غذایی مختلفی در سراسر شهرستان بویین زهرا توزیع شود، عنوان کرد: این کالا‌ها با تخفیف 15 تا 20 درصد به شهروندان و اصناف متقاضی ارائه می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا لزوم توجه بیشتر دولت و مسئولان اجرایی در کشور به مسائل اقتصادی را مهم عنوان کرد و افزود: اگر متولیان امور اجرایی نگاه ویژه‌تری به دغدغه‌ها و مسائل شهروندان داشته باشند، قطعا توسعه و پیشرفت چشمگیر کشور رقم می‌خورد.

زنده‌دل با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در این شهرستان در راستای توسعه زیرساختی و افزایش رضایت‌مندی عمومی بیان کرد: بازدید و سرکشی دائمی مسئولان از طرح‌ها و برنامه‌های سطح شهر‌ها می‌تواند کمک شایانی را به امر مهم رشد و رونق یافتن پروژه‌ها کند.

وی با اشاره به اینکه تحریم دشمنان علیه ملت ایران بی نتیجه و شکست خورده است، تصریح کرد: باید با حفظ روحیه وحدت و یکپارچگی به جنگ با دسیسه‌های دشمنان رفته و آنان را از دست‌یابی به مقاصد و برنامه‌های شوم خود مأیوس کنیم.

زنده‌دل خاطرنشان کرد: قطعا با مدیریت و برنامه‌های دراز مدت می‌توان مسیر شکوفایی و توسعه کشور را هموار‌تر کرد و سبب تعالی و رشد همه‌جانبه در نظام اسلامی شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول