اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا خبر داد

به‌کارگیری سیستم‌های آبیاری نوین در مزارع بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از به‌کارگیری بیشتر سیستم‌های آبیاری نوین در مزارع مختلف این شهرستان در طول سال جاری خبر داد.

به‌کارگیری سیستم‌های آبیاری نوین در مزارع بویین زهرا

مرتضی شعبان‌نژاد در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اجرای سیستم‌های آبیاری نوین در بخش‌های چهار‌گانه این شهرستان در طول سال جاری اظهار کرد: امروز ضرورت تبدیل سیستم‌های سنتی کشاورزی به سیستم روز و پیشرفته امری است که باید با جدیتی به تمام‌ معنا از سوی مدیران و مسئولان عرصه جهاد کشاورزی پیگیری شده تا به مرحله اجرایی برسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا افزود: لازم است که سازوکاری فراهم شود تا کشاورزان به راحتی بتوانند به عرصه‌های تولید دست‌یافته و به رشد و شکوفایی کشور در عرصه کشاورزی بپردازند.

وی با بیان اینکه تا‌کنون جلسات متعددی در این شهرستان در راستای توسعه بخش کشاورزی برگزار شده است، بیان کرد: راهکار‌هایی که این سلسله جلسات به دست آمده تأثیر بسزا و ارزشمندی در راستای توسعه و رشد کشاورزی در روستاها و نقاط دور‌افتاده این شهرستان داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: البته باید گفت که در شرایط کنونی مشکلات و موانع متعددی بر سر راه توسعه و تولید در بخش کشاوری وجود دارد، اما تمام این دغدغه‌ها با همکاری و توجه بیشتر از سوی مدیران و مسئولان سطح کشور خود به خود حل شده و به مرور زمان هم از بین می‌رود.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه این شهرستان در حوزه برداشت صیفی‌جات و حبوبات جایگاه بسیار ارزشمندی را در بین شهرستان دیگر استان قزوین داراست، عنوان کرد: کشاورزان شهرستان بویین زهرا در طول سال‌های گذشته در حوزه‌های مختلف کاشت و برداشت محصولات کشاورزی توانسته‌اند جایگاه و مقام بسیار خوبی را در بین کشاورزان دیگر استانی به دست آورند که این امر نشان‌دهنده نیرو و انگیزه بسیار بالای کشاورزان این شهرستان برای ادامه توسعه و جهش در بخش ‌کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و متولیان اجرایی در استان قزوین باید اهمیت و نگاه ویژه‌ای را به مقوله تولید و برداشت محصولات کشاورزی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف این استان داشته باشند، عنوان کرد: اگر حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مادی و معنوی مسئولان افزایش پیدا کند، قطعا می‌توان به ادامه مسیر رشد و رونق اقتصادی امیدوا‌رتر بود و کشاورزان را به افزایش سطح تولید و برداشت محصولات مختلف خود تشویق و ترغیب کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول