اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مدیریت بحران و دفاع غیر نظامی دانشگاه امام حسین (ع):

برخی نخبگان جامعه جنگ نرم را باور ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مدیریت بحران و دفاع غیر نظامی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: متاسفانه برخی نخبگان جامعه جنگ نرم را باور ندارند.

برخی نخبگان جامعه جنگ نرم را باور ندارند

حجت‌الله مرادی در حاشیه پنجمین کارگاه جنگ نرم بسیج اساتید استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات کشور در مقابله با جنگ نرم عدم باور برخی نخبگان جامعه از جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه آموزش جنگ نرم بسیج اساتید به عنوان کلید واژه‌ای است که اساتید دانشگاهی را با جنگ نرم آشنا می‌کند، افزود: جنگ نرم یک تخیل و وهم نبوده، بلکه واقعیتی است که در جامعه اتفاق افتاده است.

مرادی ادامه داد: در زمینه جنگ نرم در دانشگاه‌های کشور کم کار شده است که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ضروری است واقعیت جنگ نرم به دانشجویان ارائه شود، افزود: آگاهی‌بخشی به مجموعه اساتید دانشگاهی موجب آگاه شدن نسل جوان جامعه می‌شود.

این استاد دانشگاه بر ضرورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه جنگ نرم تاکید کرد و افزود: باید از طریق برگزاری کارگاه‌ها، سمینارها، همایش‌ها، تریبون‌های آزاداندیشی و گفت‌و‌گو، اساتید و دانشجویان را با اهداف جنگ نرم آشنا کرد.

وی با اشاره به برگزاری سومین کارگاه آموزش جنگ نرم بسیج اساتید در استان زنجان افزود: چهارمین کارگاه در مشهد مقدس با حضور اساتید دانشگاهی برگزار می‌شود.

مرادی آشنایی با قدرت نرم جمهوری اسلامی را از اولویت‌های بسیج اساتید برشمرد و افزود: آشنایی با ابزار جنگ نرم، شناسایی تهدیدات نرم و شیوه و روش‌های مقابله با جنگ نرم از دیگر اولویت‌های بسیج اساتید محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با برگزاری این کارگاه، اساتید دانشگاهی با شیوه‌ها و ابزار مقابله با جنگ نرم آشنا می‌شوند، افزود: باید اساتید دانشگاهی به گونه‌ای از آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان برخوردار باشند که در مقابل توطئه‌های دشمنان برنامه و طرح داشته باشند.

این مدرس دانشگاه آشنایی دانشجویان با حوزه جنگ نرم را از طریق اساتید ضروری دانست و گفت: با برگزاری این کارگاه‌ها، اساتید دانشگاه با توطئه‌های دشمنان بیشتر آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول