اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

انحرافات جنگ نرم باید توسط قاریان و حافظان قرآن کنترل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: انحرافات جنگ نرم و تهاجم فرهنگی باید توسط حافظان و قاریان قرآنی کنترل شود، بدین ترتیب که رفتار و کردار آنها قرآنی باشد.

انحرافات جنگ نرم باید توسط قاریان و حافظان قرآن کنترل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان با تبریک اعیاد شعبان و فرارسیدن میلاد آخرین ذخیره الهی برای بشر گفت: از امیرالمومنین حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه روایت شده که قرآن را یاد بگیرید که بهترین سخن است، در قرآن تحقیق کنید که بهار قلب‌هاست، از نور قرآن شفا بخواهید که شفای بالاترین دردها مانند کفر و شرک برای سینه‌هاست و آن را به شکل نیکو تلاوت کنید.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی بیداری مسلمانان جهان بیداری شیعی است، اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن از اینکه اهل علم و فناوری باشیم هراس ندارد، بلکه از این هراس دارد که آموزه‌ها و دستورات قرآن را در زندگی خود عملی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس رزمندگان بدون هیچ توقعی تا جایی که توانستند به مقابله با دشمن پرداختند و امروز نیز با تلاش بی‌وقفه باید افسران جنگ نرم میدان‌داران قرآن باشند، در کشوری که ما سردمدار و پیشتاز انقلاب اسلامی هستیم باید قرآن در ظاهر، باطن و عمل ما نمود پیدا کند، ناهمگونی در اخلاق و رفتار نتیجه مطلوب ندارد.

محمدیان خاطرنشان کرد: دشمن به اندازه کافی هم در کشورهای عربی و هم در کشور ایران با کار کردن روی افراد برای ما رقیب درست کرده است و در شرایط کنونی ما باید حافظان و قاریان قرآنی تربیت کنیم که با رفتار و کردار اسلامی خود رفتار و کردار غیر اسلامی قاریان و حافظانی که دشمن تربیت کرده است را پاک کنند.

وی فعال شدن قرارگاه عملیاتی قرآن از تابستان امسال در سراسر کشور را از اقدامات و برنامه‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای تربیت حافظان و قاریان در سراسر کشور برای مقابله با تهاجم فرهنگی برشمرد و گفت: جامعة‌القرآن بستر مناسبی است تا فرزندانی که تربیت می‌کنیم در تراز اسلامی باشند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول