اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس:

97 درصد داروی کشور در زمان تحریم‌ها تولید شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: 97 درصد از داروی مختلف کشور در دوران تحریم‌های یک‌جانبه غرب تولید شده است.

97 درصد داروی کشور در زمان تحریم‌ها تولید شده است

روح‌الله عباسپور عصر یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان بویین‌ زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز 33 سال است که در معرض انواع تحریم‌ها و فشار‌های شکست‌خورده غرب و استکبار قرار دارد، اظهار کرد: دین مبین اسلام به عنوان تنها‌ دین کامل و همچنین بهترین مشاور به مسلمانان جهان می‌آموزد که با اتحاد و برادری زمینه‌ای بزرگ را برای شکست توطئه‌های دشمنان و اعتلای اسلام در جهان فراهم کرده و موجب سعادت دنیوی و اخروی برای خویش شوید.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل ابهت و عظمت دو بلوک شرق و غرب در دوران جنگ تحمیلی شکسته شد، افزود: ملت مقتدر، توانمند و یکپارچه ایران اسلامی امروز هم با پیشرفت‌ها و افتخارآفرینی‌های خود در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی و عمران موجب شکست طرح‌ها و دسیسه‌های غرب و استکبار شده و آنان را در وادی کامل سقوط و انحطاط قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تولید بیش از یک‌هزار و 70 نوع محصولات و ادوات مختلف نظامی در دوران تحریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ دست آمده است، تصریح کرد: دشمنان دیکتاتور و خودکامه غربی و آمریکایی باید بدانند که به هر میزان بر فشار‌ها و تهدید‌های خود بیافزایند قطعا ملت ایران از شرایط فعلی خود بسیار بیشتر پیشی گرفته و به سوی قله‌های اقتدار و امید حرکت می‌کند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه دارو‌سازی مدرن نیز کشور دستاورد‌های بسیار چشمگیر و حیرت‌انگیزی را در چند سال اخیر به‌ دست آورده است، بیان کرد: تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی که تا‌کنون در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف کشور به انجام رسیده است، مرهون تلاش‌ها، زحمات و هم‌فکری‌های جوانان و نخبگان است که با توکل و اراده مستحکم موجب هموارتر شدن مسیر اقتدار و پیشرفت کشور شدند.

عباسپور افزود: بیش از 97 درصد دارو‌های پیشرفته و مدرن کشور در زمان تحریم در کشور توسط دانشمندان تولید شده است.

وی با بیان اینکه خودکفایی در بخش تولید گندم از دیگر دستاورد‌هایی است که به موجب تحریم‌های گسترده غرب علیه ملت به‌ دست ‌آمده است، عنوان کرد: قطعا باید با همت و پشتوانه قوی زمینه را برای پیروزی و اقتدار کامل نظام اسلامی در جهان مهیا کرده و موجب حیرت و شگفتی جهانیان شویم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول