اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

اقتدار سپاه در اوج تحریم‌ها محقق شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش موشکی پیامبر اعظم 7 گفت: اقتدار امروز سپاه در اوج تحریم‌های خصمانه غرب حاصل شده است.

اقتدار سپاه در اوج تحریم‌ها محقق شده است

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که شرق و غرب از رژیم فاسد و سرسپرده طاغوت حمایت می‌کردند.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب معادلات اروپا و آمریکا در منطقه خاورمیانه که با هدف حمایت و تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس پایه‌ریزی شده بود، به طور کلی به هم ریخت.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان رباط کریم ادامه داد: به همین دلیل غربی‌ها برای بازگرداندن شرایط سابق به فکر اجرای توطئه‌های متعددی برای سرنگونی جمهوری اسلامی افتادند و برای تحقق این هدف شوم بیش از سه دهه است که دسیسه می‌کنند.

سلیمان‌پور با تاکید بر اینکه به فضل الهی حتی یک مورد از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب تا به امروز محقق نشده، گفت: در طول دوران جنگ تحمیلی از یک سو با ارتش جنایتکار صدام روبه‌رو بودیم که از سوی غرب و شرق حمایت و پیشرفته‌ترین تجهیزات به آنها داده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از سوی دیگر به دلیل شرایط انقلاب از نیروی نظامی منسجم برخوردار نبوده و حتی سیم‌خاردار نیز کشورهای غربی به ما نمی‌فروختند.

فرماندار رباط کریم با اشاره به عزم و اراده ملت ایران برای دست‌یابی به خودکفایی در همه عرصه‌ها بیان داشت: در این شرایط جوانان ایران اسلامی با اتکا به ایمان قوی خویش و استفاده از رهنمودهای ولایت، برای تامین تمام نیازها در داخل کشور بسیج شدند.

سلیمان‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: حاصل این عزم و اراده ملی، شکستن همه تحریم‌ها و رسیدن به نقطه‌ای است که امروز شاهد هستیم.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان رزمایش پیامبر اعظم 7 گفت: تجهیزات دفاعی که امروز سپاه و ارتش در اختیار دارند و همچنین اقتدار آنها به طور کامل در دوران تحریم‌ محقق شده است.

این مسئول افزود: بنابراین همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند، این تحریم‌ها نه تنها ملت ایران را به زانو درنیاورد، بلکه فرصت بسیار خوبی برای خودسازی مردم و مسئولان ایرانی بود.

وی در پایان با اشاره به آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز کوچک‌ترین تعرضی با پاسخ کوبنده نیروهای نظامی کشورمان و بسیج پاسخ داده خواهد شد و به همین دلیل است که غربی‌ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی حتی تصور اشتباه در برابر ملت ایران را به خیال خود راه نمی‌دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول