اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

تحریم‌ها اراده ملت ایران را قوی‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان با بیان اینکه تحریم‌ها موجب اقتدار و خودکفایی کشور شده است، گفت: ملت ایران از تحریم‌های غربی واهمه‌ای ندارند و اراده آنها برای ایستادگی در مقابل دشمنان قوی‌تر می‌شود.

تحریم‌ها اراده ملت ایران را قوی‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی سعادتی در مراسم سالگرد شهادت شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان و علیرضا نورانی معاون عمرانی وی و شهدای کارمند این شهرستان اظهار کرد: شهید انصاری فردی خداجو بود که اعتقاد راسخی به ولایت، انقلاب و نظام داشت و سرانجام در این راه به شهادت رسید.

وی شهید نورانی را نیز فردی دلسوز، باادب و متدین خواند و تصریح کرد: ایمان وی از ایشان فردی برجسته ساخته بود که عشق و علاقه زیادی به امام عصر (عج) و مردم داشت.

مقام عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه شهید نورانی از دوران جوانی همواره با وضو بود و طهارت داشت، بیان کرد: شهید نورانی تا آخرین قطره خون خود از نظام و انقلاب دفاع کرد.

وی شهادت انصاری و نورانی را موجب روسیاهی منافقان کوردل دانست و تصریح کرد: منافقان کوردل با ترور این دو شهید بزرگوار لکه ننگی را در کارنامه خود به ثبت رساندند و امروز مورد لعن و نفرین مردم هستند.

سعادتی تداوم راه شهدا را مهم دانست و اذعان کرد: ملت ایران پایبند به اصول، ایثار و شهادت هستند و هرگز از حمایت نظام و انقلاب دست برنمی‌دارند.

وی در ادامه با اشاره به بحث تحریم غرب علیه ایران بیان کرد: ملت ایران از تحریم‌های غربی واهمه‌ای ندارند زیرا از ابتدای انقلاب اسلامی کشورمان همواره در تحریم بود و این تحریم‌ها موجب رشد و شکوفایی و اقتدار و خودکفایی کشور شده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ایران امروز به کشوری قدرتمند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این اقتدار ناشی از وجود انسان‌های خداجو، بسیجی و فداکار و مردمی ولایی است که راه شهیدان را ادامه می‌دهند و مطیع امر ولایت هستند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند جوانان ما را از مسیر خارج کنند اما امروز حضور جوانان در مراسم‌ معنوی راهیان نور، اعتکاف و یادواره‌های شهدا بسیار پررنگ‌تر است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول