اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌ زهرا:

جوانان با تقوا تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا گفت: جوانان امروز در سنگر علم و تقوا اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین کرده و تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کنند.

جوانان با تقوا تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا سجاد اینانلو عصر امروز با جمعی از جانبازان شهرستان بویین‌ زهرا دیدار و با آنان گفت‌وگو کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با ایمان قوی و شجاعتی به تمام معنا در برابر متجاوزان رژیم بعثی ایستاده و از خاک و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند، اظهار کرد: امروز ما به عنوان رهروان راه ایثار، مقاومت و پیروزی در جامعه وظیفه داریم که با وحدت و تلاش شبانه‌روزی عرصه را برای تجلی قدرت اسلامی در جهان فراهم کرده و موجب شکست طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان شویم.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان نظام اسلامی باید با اراده قوی و تلاش مستحکم در سنگر‌های دانایی و تقوا قدم نهاده و سبب پیشرفت و اقتدار معنوی جمهوری اسلامی ایران شوند، افزود: استکبار به دنبال تحقق و دست‌یابی به این است که با تخریب اعتقادی و دینی نسل جوان آنان را از درون مورد تهاجم و حمله قرار داده و سبب شکست فرهنگی انقلاب اسلامی شود.

رئیس بنیاد شهد و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا ضرورت توجه هرچه بیشتر و کیفی‌تر مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی به مسئله آبادانی و خدمت به محرومان و روستائیان را ضرروی و مهم برشمرد و تصریح کرد: یکی از اهداف و مقاصد انقلاب اسلامی امر سازندگی و خدمت به مردم است که در حال حاضر این برنامه با جدیت در سراسر کشور در حال پیگیری و انجام است.

اینانلو حضور یکپارچه ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی را از برکات ارزشمند و بسیار مهم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز مردم ایران اسلامی با برادری و اراده قوی توانسته‌اند مستکبران عالم را شکست داده و تجلی اراده اسلامی را به رخ دشمنان و معاندان نظام اسلامی بکشانند.

وی با بیان اینکه تلاش برای اشاعه فرهنگ والای دینی امروز در جامعه اسلامی به خوبی احساس می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه لازم است که مسئولان با چاره‌اندیشی مناسب و مطلوب موجب تقویت آموزه‌های دین و الهی شده و جوانان را از خطر لغزش و انحراف دور کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا افزود: امیدواریم که با وحدت میان تمام مسلمانان جهان زمینه برای شکست کامل مستکبران فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول