اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

مقابل تحریم‌ها باید متحد باشیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله هوشمندانه با تحریم‌های مغرضانه غرب و خنثی‌سازی آنها باید متحد باشیم.

مقابل تحریم‌ها باید متحد باشیم

علیرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر کشورهای غربی رفتار خصمانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی داشته و صدور قطعنامه‌های غیرقانونی در شورای امنیت و اعمال تحریم‌های نفتی بر همین اساس صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که جریان‌های سیاسی کشور چه وظیفه‌ای برای مقابله با تحریم‌ها دارند؟ گفت: وقتی موضوعی به صورت ملی مطرح می‌شود، دیگر اختلاف نظرهای سیاسی و حزبی نباید مطرح شود.

* اختلاف نظرهای سیاسی داخلی است و ربطی به خارجی‌ها ندارد

عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع اختلاف‌ نظرهای سیاسی داخلی بوده و در دنیای امروز یک امر طبیعی محسوب می‌شود و ربطی به کشورهای خارجی ندارد.

محجوب ادامه داد: ممکن است یک گروه سیاسی معتقد باشد که در برابر کشورهای خارجی باید یک مدل خاص رفتار کنیم و گروه دیگر این شیوه را نپسندند، اما در اصل ماجرا که مقابله با هرگونه تهدید و تعرضی تفاوتی وجود نداشته و همه مردم کشور باید در این شرایط متحد عمل کنند.

وی افزود: در مورد تحریم‌های اعمال شده در حوزه صنعت نفت نیز معتقدم که باید متحد و یکپارچه عمل کنیم و اختلاف نظرهای سیاسی که مربوط به مسائل داخلی است را در این حوزه وارد نکنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر مسئولان کشور باید راهکاری هوشمندانه برای مقابله با تحریم‌ها اتخاذ کرده و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم به گونه‌ای عمل کنند که تاثیر این تحریم‌ها را هر چه بیشتر کاهش دهند.

محجوب اذعان داشت: مردم ما طی سال‌های اخیر ثابت کرده‌اند که با سختی‌ها مقابله کرده و در برابر تعرض و جسارت بیگانگان متحد خواهند شد، لذا لازم است که مسئولان و مدیران کشور و به ویژه احزاب و گروه‌های سیاسی نیز به مانند مردم رفتار کنند.

این مسئول در پایان متذکر شد: به طور قطع در چنین صورتی است که می‌توانیم برنامه‌های خود را برای مقابله با تحریم‌ها اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول