اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش در امور جوانان:

ایران با داشتن جوانان توانمند در برابر تحریم‎ها ایستادگی می‎کند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش در امور جوانان گفت: جمهوری اسلامی ایران به یمن وظیفه‎شناسی و سخت‎کوشی جوانان توانمند خویش در برابر همه سختی‎ها و تحریم‎ها با جدیت ایستاده و پوزه دشمن را به خاک مالیده است.

ایران با داشتن جوانان توانمند در برابر تحریم‎ها ایستادگی می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدصادق اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از 72 جوان برتر گلستانی که در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: در ارزیابی که از منابع کشور به عمل آمده نیروی انسانی کشورها به خصوص جوانان در رسیدن به پیشرفت و موفقیت‎های کشور بسیار تاثیرگذارند.

وی تصریح کرد: بیش از 25 میلیون جوان ساعی، سختکوش و وظیفه‎شناس در عرصه‎های مختلف کشور توانستند توسعه و پیشرفت خود را با راهنمایی‎های رهبر معظم انقلاب در میادین مختلف به منصه ظهور برسانند.

اکبری بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان بعد از تشکیل، برای اینکه عرصه تجلیل از جوانان در موضوعات خاص را فراهم کند با نگاه جامعی که وزیر ولایتمدار ورزش و جوانان داشتند جشنواره ملی حضرت علی‎اکبر (ع) در 14 عرصه طراحی شد.

معاون وزیر ورزش در امور جوانان هدف از جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) را ظهور و بروز استعدادهای جوانان عنوان کرد و متذکر شد: در این جشنواره جوانان فعال در عرصه‎های فرهنگی همچون قرآن، رسانه و ادبیات و در بخش هنری مانند سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی تجلیل می‎شوند.

وی با بیان اینکه لازم است جوانان برای بروز و تقویت استعدادهای خود برنامه‎ریزی کنند اضافه کرد: جوانان فعال در عرصه‎های اجتماعی، کارآفرینان جوان، قاریان قرآن نیز می‎توانند با شرکت در این جشنواره مورد تشویق قرار بگیرند.

اکبری از انتخاب جوان برتر سال 1392 در جشنواره جوان خبر داد و افزود: بنا داریم تا جوانان مختلف روستاها و شهرها را که توانمندی‎های خوبی از خود نشان می‎دهند در زمینه‎های مختلف مصادف با ولادت حضرت علی‎اکبر (ع) مورد تجلیل قرار دهیم.

وی انتخاب جوان برتر را یک راه موفقیت عنوان کرد و اظهار داشت: حفظ و تداوم برتر بودن بسیار سخت‎تر است لذا جوانان باید بدانند مسئولیت آنها در مقابل نظام سنگین‎تر شده و نیاز است تا تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

معاون وزیر ورزش در امور جوانان در پایان تاکید کرد: جوانان باید در مسیر رشد و توسعه کشور با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت و تلاش کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول