اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

غرب به شکست خود در تحریم نفتی ایران اعتراف کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تداوم فروش نفت ایران، گفت: غرب با مستثنی کردن کشورها از تحریم نفتی ایران، به شکست خود اعتراف کرده است.

غرب به شکست خود در تحریم نفتی ایران اعتراف کرد

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: نفت ایران در وضعیت کنونی با وجود تحریم‌ها به خوبی فروش می‌رود و هیچ کاهشی در خرید نفت از طرف کشورهای اروپایی وجود ندارد.

وی افزود: آمریکا متوجه شده که نمی‌تواند با تحریم کاری را از پیش ببرد از این رو، کشورهای خارجی را یکی پس از دیگری از تحریم‌های نفتی ایران مستثنی می‌کند و این نشان از شکست تحریم‌های اروپا علیه ایران و موفقیت کشورمان در این زمینه بسیار مهم دارد.

سادات ابراهیمی تأکید کرد: آمریکا به دنبال فشار بر ایران اسلامی است ولی نمی‌داند که چگونه به ایران فشار وارد کند زیرا ایران با هر تحریمی مقاوم‌تر می‌شود و آمریکا در شرایط کنونی در استیصال کامل به سر می‌برد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کشورهای اروپایی که فکر می‌کردند که ایران تنها یک هفته با تحریم نفت دوام می‌آورد، حال از وضعیت داخلی ایران متعجب هستند و این موفقیت تنها مرهون مدیریت مقام معظم رهبری در مسائل داخلی و خارجی است.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه ایران از حق مسلم خود دست بر نمی‌دارد، افزود: ایران اسلامی از حقوق حقه خود دست بر نمی‌دارد و در راستای تحقق اهداف خود مقابل ابرقدرت‌های بزرگ جهان ایستاده است.

وی خاطر نشان کرد: ایران در مقابله با تحریم‌ها آب‌دیده است و تحریم فشار زیادی بر ملت ایران وارد نمی‌کند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول