اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی استانداری کردستان:

تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان مانع پیشرفت ملت ایران نمی‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس سیاسی استانداری کردستان گفت: تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان مانع پیشرفت ملت ایران نمی‌شود بلکه آنان با همت راسخ از مشکلات تحریم‌ها عبور نموده و آن را به فرصت تبدیل می‌نمایند.

تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان مانع پیشرفت ملت ایران نمی‌شود

مراد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: برنامه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای توسط کشورعزیزمان ایران از سال‌ها قبل توسط ایادی استکبار به دستاویزی برای بهانه‌جویی و ایجاد مانع در پیشرفت ملت بزرگ ایران تبدیل شده است و این در حالی است که کشور ایران با وجود همه جنجال‌ها و فرافکنی کشورهای غربی توانسته است با تکیه به دانش بومی خود موفقیت چشمگیری را در این راه کسب نماید.

وی خاطرنشان کرد: مانع‌تراشی غربی‌ها با کمک ایادی خود در سازمان بین‌المللی انرژی اتمی که قاعدتاً باید به مأوایی برای کمک به کشورهای عضو این سازمان در راه استفاده از انرژی پاک باشد تا بدانجا پیش رفت که به بهانه درز رفتن اسامی دانشمندان هسته‌ای کشورمان نهایتاً به شهید شدن آنها انجامید.

به گفته جعفری، از طرف دیگر ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی کشورهای غربی، آنان را بر آن داشته که در مقاطع مختلف و به زعم خود برای به زانو در آوردن این ملت بزرگ به انواع دسیسه‌ها متوسل شده و با تحت فشار قراردادن کشورهای دیگر نهایتاً تصمیم به تحریم همه‌جانبه و همراه با تهدید کشور گرفتند.

وی افزود: از آنجا که ملت بزرگوار ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره مواجه با تحریم‌ها و تهدیدات سخت بوده و این مشکلات نتوانسته خللی در عزم پولادین آنها به وجود بیاورد این بار نیز با توسل به خدا و استمداد از ارواح پاک همه شهیدانی که در راه آرمان‌های بلند این کشور از جان خود گذشتند خواهد توانست از مشکلات تحریم‌ها عبور نموده و آن را به فرصت تبدیل نماید.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد اگرچه تهدیدات نظامی و چنگ و دندان نشان دادن دشمن نخواهد توانست اراده محکم ملت ایران را خدشه‌دار نماید، این روزها با پایان ضرب‌الاجل غربی‌ها و به قول آنها از زمان شروع تحریم‌ها کشور ایران مقتدرانه خود را برای هر نوع تهدیدی آماده نموده و در فاز اقتصادی بسیاری از بسترها را برای مقابله با فشار غربی‌ها فراهم آورده و در فاز نظامی نیز پاسخ و امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس در برابر متجاوزین پس داده و بدون شک این بار کوبنده‌تر خواهد بود.

وی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر توفیقات خوب ایران در سطوح مختلف علمی و رشد چند برابری آن در سطح دنیا، خودکفایی صنایع نظامی، برگزاری رزمایش‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی و غیره به گونه‌ای بوده که می‌تواند محکم و استوار به پشتوانه ملت بزرگ ایران تکیه نماید.

جعفری اضافه کرد: شاید یادآوری و یا مقایسه حضور مردم اقصی نقاط کشور و از جمله کردستان در مناسبت‌های مختلف برای دشمنان این آب و خاک خالی از فایده نباشد تا در مقابل عظمت ملت فهیم ایران سر تسلیم فرود آورند.

وی گفت: در غیر اینصورت ملت ایران با وجود داشتن تکثر اقوام و در یک اتحاد و یکپارچگی معنادار کما فی‌السابق کشور را از تهدیدات عبور خواهند داد، این وحدت و همدلی در استان مرزی کردستان که همواره مورد شدیدترین هجمه‌های تبلیغاتی بوده از ویژگی‌های خاصی برخوردار است به طوری‌ که در شرایط تحریم‌ها و تهدیدات اخیر به خوبی خود را نشان داده است.

کارشناس مسائل سیاسی استانداری کردستان در پایان خاطرنشان کرد: در واقع حضور یکپارچه مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی، 13 آبان، 16 آذر، 9 دی، 22 بهمن، انتخابات، همسویی با سیاست‌های نظام و مقابله با هجمه‌های اقتصادی و غیره همگی اسناد زنده‌ای از ایستادگی مردم، پویایی و بلااثر بودن تبعات تحریم و تهدید است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول