اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه

سرعت تحمیل تحریم‌ها با سرعت تسهیل در کشور یکسان نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه گفت: سرعت تحمیل تحریم‌ها و فشارها با سرعت تسهیل در کشور ما یکنواخت نیست.

سرعت تحمیل تحریم‌ها با سرعت تسهیل در کشور یکسان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی در مراسم تجلیل که در سالن همایش اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حجم فشار بر اقتصاد کشور باید به همان میزان نیز در داخل تسهیل ایجاد کرد و پروسه‌های اداری را از میان برداشت.

کاشفی تصریح کرد: سرعت تحمیل تحریم‌ها و فشارها با سرعت تسهیل در کشور ما یکنواخت نیست لذا نباید مسئولان نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشند. 

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و فشارها ناشی از ترس دشمن از ایرانی و ثروت‌های این کشور است‌، گفت: قوانین اقتصادی دست و پاگیر امروز قوانین روز‌های صلح است در حالیکه ما در این جنگ اقتصادی به سر می‌بریم لذا رسیدن به یک ادبیات مشترک در این شرایط ضروری به نظر می‌رسد. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و  معادن استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افزایش تشکیل جلسات ستاد تسهیل هر 15 روز یک‌بار در استان یکی از راهکارهای مشکلات است.

وی با اشاره به بحث نرخ‌گذاری، ادامه داد: نرخ‌گذاری یک آفت اقتصادی در کشور است‌ و قیمت‌گذاری اجباری در این عرصه معنایی ندارد چراکه باعث افسارگسیختگی در بازار تجارت می‌شود.

کاشفی گفت: تشکیل کمیته وصول مطالبات بخش خصوصی از بخش‌های دولتی و شبه‌دولتی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه تشکیل شورای گفت‌و‌گو‌ی دولت در بخش خصوصی یکی دیگر از پیشنهادات است؛ تصریح کرد: این شورا در تمام استان‌های کشور در عالی‌ترین سطح شکل گرفته است و اعضای آن شاکله اقتصادی استان است که می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل‌و‌فصل کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه‌، تقویت روحیه همکاری بین دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی و شفافیت بحث‌ یارانه‌ها از طرف سازمان صنعت معدن و تجارت استان را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که باید توجه شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول