اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین‌ زهرا:

اراده جوانان پاسخگوی تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا گفت: ایمان و اراده قوی جوانان و نوجوانان کشور قطعا پاسخگوی تمام معنای دسیسه‌های استکبار و تحریم‌هاست.

اراده جوانان پاسخگوی تحریم‌هاست

حسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قله‌های اقتدار و عزت به سر می‌برد، اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با انواع دسیسه‌ها و نقشه‌ها ملت ایران را از دست‌یابی به پیشرفت و توسعه باز دارند اما قطعا حضور و مشارکت حد‌اکثری مردم در عرصه‌های مختلف تمام توطئه‌های خرد و کلان آنان را از بین برده و نابود می‌کند.

سرپرست جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا افزود: باید همچنان با حفظ روحیه بصیرت و ایمان الهی زمینه را برای اقتدار و پیروزی اسلام در جهان فراهم کرده و سبب یأس و شکست معاندان شویم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به لطف دانشمندان، محققان و نخبگان جوان خود توانسته به عرصه‌های عظیم علم و دانایی در جهان دست‌ یافته و موجب حیرت و شگفتی حکومت‌های دیگر شود، تصریح کرد: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌هایی که ملت رشید و قهرمان پرور ایران اسلامی به آن دست‌ یافته است، مرهون کسانی است که در ایام دفاع مقدس جانانه در برابر متجاوزان ایستادگی و سرفرازی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کردند.

سرپرست جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا توکل بر خداوند متعال و تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی را عامل اصلی پیشرفت‌ها و جهش‌های چشمگیر جوانان و نخبگان کشور عنوان و بیان کرد: دین مبین اسلام تنها دینی است که با نگاه و توجه ویژه‌ای به مسئله پیشرفت و اقتدار مسلمانان در جهان پرداخته و همواره به مسلمانان سفارش کرده که با انسجام و وحدت رویه می‌توان مستکبران را در اهداف و مقاصد پلید و شوم خود ناکام گذاشت.

رجبی تلاش‌های دشمنان در عرصه شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را شکست خورده و نابود شده عنوان و تاکید کرد: ایمان قوی و اراده بلند جوانان و نوجوانان ولایت مدار کشور قطعا پاسخگوی به تمام معنای تهاجمات و دسیسه‌چینی‌های دشمنان، معاندان و کینه‌ورزان به نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ضرورت انجام فعالیت‌ها و امور فرهنگی در جامعه برای جوانان بسیار زیاد است، عنوان کرد: امروز باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت قوی زمینه را برای جذب هر چه بیشتر و کیفی‌تر جوانان به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی فراهم کرده و موجب شکست دشمنان شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول