اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود:

دشمنان با اعمال تحریم‏‌ها سعی در انزوای ایران دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود گفت: دشمنان ایران اسلامی با اعمال تحریم‏‌ها، سعی در انزوای ایران دارند اما هرگز به این هدف خود نخواهند رسید.

دشمنان با اعمال تحریم‏‌ها سعی در انزوای ایران دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس‏علی کاظمی ظهر امروز در جمع بسیجیان شاهرود اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان با اعمال تحریم‏‌های مختلف سعی در انزوای کشور و نظام اسلامی ایران داشتند ولی تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود با اشاره به انقلاب‏‌های رخ داده در منطقه گفت: این انقلاب‏‌ها و دگرگونی‏‌ها نشان صدور انقلاب ما به جهان است و عظمت ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی می‏‌کشد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران امروز بیشتر از گذشته در انزوا هستند، افزود: آنها با انجام توطئه‏‌های مختلف تلاش می‏‌کنند از این مرداب نجات یابند، اما نمی‏‌دانند هرچه دست و پا بزنند بیشتر فرو خواهند رفت.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود با اشاره به گسترش تفکر شیعه در جهان خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان متمرکز بر نابودی شیعه و افکار آن بود اما امروز شیعه در سراسر جهان گسترش یافته و تفکر آن حتی در بین مردم ادیان دیگر نیز نفوذ کرده و الهام‌بخش حرکت‏‌های آنان است.

وی با بیان اینکه مسجد سنگری محکم برابر تهاجم دشمنان است، افزود: بسیج در دل این سنگر و به عنوان نیروی مدافع انقلاب اسلامی، با توکل بر خدا و کسب معرفت و بصیرت به مقابله با دشمنان برخاسته است.

کاظمی با اشاره به اهداف مشترک مسجد و بسیج در گسترش معنویت و بصیرت در جامعه تصریح کرد: بسیج جز با مسجد نمی‏‌تواند رشد و نمو لازم را در جهت گسترش معرفت و بصیرت در جامعه داشته باشد و مساجد باید در این امر در کنار بسیج باشند و این نهاد مقدس مردمی را یاری دهد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول