اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

سیاست‌های مدبرانه رهبری گذر از تحریم‌ها را ساده می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: سیاست‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی باعث گذر ساده‌تر از تحریم‌های جهانی علیه ایران اسلامی می‌شود.

سیاست‌های مدبرانه رهبری گذر از تحریم‌ها را ساده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی  ظهر امروز خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: دشمن گمان می‌کند که با تحریم‌های جدید می‌تواند در صفوف به هم پیوسته نظام جمهوری اسلامی خللی وارد کند در صورتی که با سیاست‌های مدبرانه مقام معظم رهبری گذر از تحریم‌ها بسیار ساده‌تر می‌شود.

وی افزود: دشمن از مدت‌ها پیش جنگی را شروع کرده و قصد دارد تحریم نفتی ایران را از 23 تیرماه عملی کند ولی باید بداند ایران سه دهه تحریم را تجربه کرده و راه مقابله با آن را خوب می‌داند به طوری که بارها توانسته دشمن را رسوا کند.

وی تصریح کرد: بارها رئیس جمهوری کم‌خرد آمریکا تحریم علیه ایران را اعمال کرده و هر بار توسط ایرانیان تحقیر شده ولی باز هم اشتباه خود را تکرار می‌کند.

امام جمعه موقت دزفول تأکید کرد که به لطف سیاست‌های مدبرانه رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران باز هم دشمن را تحقیر خواهیم کرد زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی واداده نیست و تبدیل به یک اقتصاد مقاومتی شده به گونه ای که هم در زمینه واردات،هم در زمینه صادرات موفق بوده و در بیخ گوش کشور آمریکا قراردادهای اقتصادی می‌بندد،کارخانه می‌زند و فعالیت‌های فرهنگی می‌کند.

بیگدلی گفت که همانطور که ما به غربی‌ها نیاز داریم آنها چندین برابر به ما نیاز دارند ،آنها باید بدانند هرچه عرضه نفت کمتر باشد قیمت بالا می‌رود پس دشمن هیچ توفیقی در عملی کردن تحریم‌ها ندارد.

وی تصریح کرد: ایران با انجام رزمایش موشکی اخیر خود نشان داد با اتکا به ذات اقدس الهی و به همت مردان و زنان خود در هر زمان و مکان و در هر زمینه ای می‌تواند به بهترین نحو از حق خود دفاع و رسوایی کامل را نصیب دشمنان کند.

امام جمعه موقت دزفول افزود: پس از هر عملی اقدامات مقطعی وجود دارد و آثار روانی در پی‌دارد که گرانی‌های اخیر نیز مربوط به این آثار روانی است که مسوولان باید با تدبیر برنامه ریزی کنند و آثار روانی موجود را کم کنند.

امام جمعه موقت دزفول در فراز دیگری از سخنان این هفته نماز جمعه دزفول با اشاره به 16تیر ماه روز مالیات گفت: مالیات یکی از راه های مشارکت در سرمایه افزایی هر نظام برای ارایه خدمات عمومی است و به کشورهای خاصی اختصاص ندارد،همه باید مشارکت کنند و به این امر نگاه ملی داشته باشند و مردم باید بدانند سرمایه‌شان به هدر نمی‌رود و آبادانی مملکت را به همراه دارد.

خطیب موقت جمعه دزفول با اشاره به بیستم تیرماه آغاز دهه بهداشت مساجد گفت: شور حضور مردم در مساجد در ماه مبارک رمضان است که باید همه با نظافت،تطهیر ،تعمیرات، تأمین نور و سرویس وسایل خنک کننده مساجد محل خود این مکان‌های مقدس را برای عبادت مردم در ماه رمضان مهیا کنند.

وی توجه به تعیین امامان جماعات شایسته مساجد را امری ضروری دانست و گفت: برخی به افراد غیر روحانی اکتفا می‌کنند ولی باید مردم را از نعمت منبع پرفیض روحانیت اهل تقوا بهره‌مند کنند تا موجب آبادی محله خود شوند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول