اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین:

تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد و خلاقیت‌ مردم ایران شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین گفت: تحریم‌ها موجب رشد و شکوفایی استعداد و خلاقیت مردم ایران شده و با رشد چشم‌گیر اختراعات و نوآوری‌های علمی، این کشور به خودکفایی رسیده است.

تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد و خلاقیت‌ مردم ایران شد

فرج‌الله فصیحی‌رامندی امروز به مناسبت حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناوگان آمریکای جنایتکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کشورهای اروپایی و غربی با طراحی‌ توطئه‌ها در ایران تلاش می‌کنند تا بتوانند در هر زمینه‌ای خدشه‌ای به این نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره از طراحی توطئه و دسیسه علیه ایران کوتاهی نکرده و برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مأیوس کردن ملت ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی به هر عملی متوسل شده است.

مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: شروع جنگ تحمیلی و تحریم‌های غیر قانونی علیه مردم ایران از جمله این توطئه‌ها است که خوشبختانه مردم ایران و مسئولان نظام با وحدت و بصیرت این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه آمریکا در حمله جنگی به ایران ناتوان است، بیان کرد: این کشور تلاش می‌کند با تحریم‌های اقتصادی ایران را شکست دهد، ولی مردم ایران به این تحریم‌ها پاسخ محکم‌تری می‌دهند.

وی اضافه کرد: تحریم‌های آمریکا موجب رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های مردم ایران شده و با رشد چشم‌گیر اختراعات و نوآوری‌های علمی، این کشور به خودکفایی در بسیاری از زمینه‌های علمی، اقتصادی و نظامی رسیده است.

مردم ایران اسلامی هرگز از منافع و حقوق ملی کشورشان کوتاه نمی‌آیند

وی با اشاره به اینکه رزمندگان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس غیورانه در برابر دشمنان ایستادند و مبارزه کردند و توانستند دشمن متجاوز را از خاک ایران بیرون کرده، یادآور شد: آنان ثابت کردند در سخت‌ترین شرایط جنگی حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان نمی‌دهند و در صورت تهاجم دشمن ضربه محکم‌تری به آنان می‌زنند.

فصیحی‌رامندی ادامه داد: اکنون نیز مردم ایران اسلامی در برابر تهدیدهای کشورهای ظالم از جمله آمریکا ایستاده و هرگز از منافع و حقوق ملی کشورش کوتاه نمی‌آیند و در برابر زورگویی کشورهای اروپایی و غربی با استقامت ایستادگی می‌کنند و جواب مستحکمی به آنان می‌دهند.

آمریکا توان جنگ نظامی با ایران را ندارد

مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: ایران به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور کشورش را نمی‌دهد که این نشان‌دهنده اقتدار و استقلال اقتصادی و نظامی ایران است که کشورهای اروپایی و غربی نمی‌توانند در اداره حکومت ایران دخالتی داشته باشند.

فصیحی‌رامندی با بیان اینکه کشورهای غربی و اروپایی بسیاری از تجهیزات نظامی را در اختیار ارتش عراق قرار می‌دادند، یادآور شد: همه این تجهیزات در برابر استقامت رزمندگان اسلام هیچ بود و آنان با ایمان به خداوند متعال در عملیات‌های مختلف در جنگ پیروز می‌شدند و همین امر موجب شد که آمریکا خود مستقیم وارد جنگ علیه ایران شود.

وی ادامه داد: دوازدهم تیر ماه ناوگان آمریکای جنایتکار در دریای خلیج فارس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران حمله کرد که این دسیسه و توطئه آمریکا یکی از جنایت‌های آشکار علیه این کشور بود.

مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: در این حمله بیش از 290 مسافر بی‌دفاع و مظلوم ایرانی به شهادت رسیدند که این بیانگر روشن نقض حقوق بشر در دنیا و همچنین ناتوانی جنگ تن‌ به‌ تن آمریکا با ایران است.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه آمریکا به فرمانده ناوگان این هواپیما مدال شجاعت داد، ابراز کرد: تقدیر از فرمانده‌ برای انجام دادن این عمل نشان‌دهنده روحیه استکباری این کشور است که بی‌دلیل به مردم بی‌دفاع و مظلوم حمله و آنان را به شهادت می‌رساند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول