اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

تحریم‌های نفتی مانع از پیشرفت ایران نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحریم‌های نفتی مانع از پیشرفت ایران نمی‌شود، گفت: تحریم کنندگان می‌خواهند ما هم مانند کشورهای بی‌خاصیت منطقه در قبال زورگویی غرب عمل کنیم.

تحریم‌های نفتی مانع از پیشرفت ایران نمی‌شود

مسعود میرکاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس که تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی قرار دارند، به بهانه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان تحریم‌های گسترده‌ای را علیه ایران اسلامی اعمال کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی غربی‌ها از تهدید و تحریم ایران این است که ما دست از آرمان‌های خود برداشته و در برابر زورگویی اروپا و آمریکا تعظیم کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر ما نیز مانند کشورهای بی‌خاصیت منطقه عمل کرده و دست از پیگیری آرمان‌های اسلام و انقلاب بر می‌داشتیم، هرگز غربی‌ها با ما چنین رفتار خصمانه‌ای نداشتند.

میرکاظمی در واکنش به این ادعا که اگر ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را تعطیل کند، جامعه جهانی تحریم‌ها را لغو خواهد کرد؟ گفت: اگر این کار را انجام دهیم، آنها فردا به سراغ موضوع دیگری رفته و به طور مثال ما را متهم به رفتار ضد حقوق بشر می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: بنابراین موضوع فعالیت‌های هسته‌ای ایران هرگز مطرح نیست و این امر تنها ادعایی است که آنها مطرح می‌کنند و اصل همان استقامت و ایستادگی مردم و مسئولان کشورمان در برابر زورگویی‌های غرب است.

تحریم‌های نفتی مانع از پیشرفت ایران نمی‌شود

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه تحریم‌های اعمال شده علیه صنعت نفت ایران چه تاثیری در کشورمان خواهد داشت؟ متذکر شد: ممکن است این تحریم‌ها هزینه‌های بیشتری به ما تحمیل کند، اما به طور قطع مانع از پیشرفت ایران اسلامی نخواهد شد.

میرکاظمی در پایان تاکید کرد: ملت ایران با این حربه‌ها و دسیسه‌ها دست از آرمان‌های خود که با هزاران شهید و جانباز محقق شده، برنمی‌دارد و بهتر است غربی‌ها دست از لجبازی و لجاجت علیه ایران بردارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول