اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

اراده مسئولان مهمترین عامل اثر‌بخشی طرح‌های ملی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: اراده مسئولان مهمترین عامل در اثر‌بخشی برنامه‌های توسعه‌‌محور در کشور است.

اراده مسئولان مهمترین عامل اثر‌بخشی طرح‌های ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، ابوالفضل طاهر‌خانی عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به آغاز تحریم‌های یک‌جانبه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دولت‌های غربی به خوبی می‌دانند که با تحریم و توطئه هیچ‌گاه نمی‌توانند ذره‌ای ایران اسلامی را از مسیر توسعه و رشد علمی و اقتصادی باز دارند، چرا که ملت ایران همواره با اراده و ایمان قوی در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان در جهان ایستاده و از حقوق مسلم خویش با قدرت و شجاعت تمام دفاع می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: لازم است که ملت امروز با وحدت و یکپارچگی زمینه را برای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان مهیا کرده و سبب شکست دشمنان شوند.

وی با اشاره به رزمایش موشکی اخیر که توسط سپاه پاسداران در بخش‌های از کشور برگزار شد، تصریح کرد: قدرت و عظمت والای جمهوری اسلامی ایران، امروز زبانزد تمام کشور‌های جهان بوده و هیچ حکومت و قدرتی نمی‌تواند در برابر این عظمت و اراده معنوی ایستادگی کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه شهدای گرانقدر در وصایای خویش همواره به ملت سفارش کرده‌اند که تنها راه‌دست‌یابی به اقتدار معنوی تبعیت از رهنمود‌ها و فرمایشات ولایت فقیه است، عنوان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی امروز باید خدمت به آحاد مردم و روستاییان را یک فرصتی ارزشمند و مغتنم برای خود برشمرده و در صدد توسعه هرچه بیشتر در شهر‌ها و نقاط دورافتاده کشور باشند.

طاهر‌خانی با اشاره وجود عرصه‌های فراوان کار و تلاش در شهرستان بویین‌ زهرا بیان کرد: مدیران و رؤسای دستگاه‌ها باید نگاه ویژه‌تری به امور این شهرستان و رسیدگی به وضعیت کشاورزان بپردازند.

وی با قدردانی از اعضای شورای تأمین این شهرستان برای حضور به موقع در جلسات این شورا در طول دو سال گذشته تصریح کرد: بدون شک اراده و دغدغه هرچه مضاعف‌تر مدیران اجرایی در بویین زهرا می‌تواند عاملی بسیار مهم در اثر‌بخشی و توسعه فعالیت‌های زیر‌بنایی و عمرانی بوده و به رشد، رونق، و افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف این شهرستان کمک کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول