اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت پارس سوئیچ زنجان:

نامگذاری سال سبب آشنایی مسئولان با مشکلات شده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت پارس سوئیچ زنجان گفت: نامگذاری سال سبب آشنایی مسئولان با مشکلات شده است.

نامگذاری سال سبب آشنایی مسئولان با مشکلات شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌الله بیات بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از صنعتگران و معدن‏کاران برتر استان زنجان در شرکت پارس سوئیچ اظهار داشت: نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصت مناسبی برای آشنایی مسئولان با توانمندی‏ها و مشکلات واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در سال‏های اخیر روند افزایشی به خود گرفته است، خاطر نشان کرد: کمبود سطح اشتغال و فرصت‏های شغلی سبب نگرانی شهروندان شده است.

مدیر عامل شرکت پارس سوئیچ زنجان با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود نیروی کار دلسوز و مسلط و مسئولیت‌‌پذیر در استان زنجان مواجه هستیم، اضافه کرد: این امر سازمان‏ها و واحدها را آزار می‏دهد.

وی با اشاره به اینکه برداشت‏های سلیقه‏‌ای از قانون، اعتماد جامعه تولید کننده را از بین می‌برد، ادامه داد: با وجود بیکاری در کشور واردات کارگر از کشور چین نیز از دیگر نگرانی‏های مردم به شمار می‏رود.‏

بیات با تاکید بر اینکه غلبه روابط بر ضوابط در برخی دستگاه‏ها سبب گلایه‏‌های زیادی توسط تولید کنندگان شده است، تصریح کرد: با وجود توان فنی کشور هنوز انواع مختلف کالاهای وارداتی در بازار به فراوانی دیده می‏شود، که جای نگرانی دارد.

وی همچنین با بیان اینکه فعال شدن واحدها و خطوط تولید برای ایجاد اشتغال در استان زنجان موثر است، یادآور شد: برخی از دستگاه‏های اجرایی از فرصت‏ها و اختیارات قانونی نیز برای رفع مشکلات استفاده نمی‏کنند.

مدیر عامل شرکت پارس سوئیچ زنجان اظهار داشت: امید است با درایت و سیاست‏گذاری مسئولان ضعف‏های موجود در استان زنجان به قوت تبدیل شود و بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را برآورده سازیم.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول