اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مسئولان کارها را برای رضای خدا انجام دهند

خبرگزاری فارس:نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان کارها را برای رضای خداوند متعال انجام دهند و از هیچ کس جز خداوند طلب پاداش نداشته باشند.

مسئولان کارها را برای رضای خدا انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام منتظری رئیس دیوان عدالت اداری کشور، احمد عجم استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و جمعی از مسئولان استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) به تشریح صفات و ویژگی‌های شیعیان پرداخت و اظهار کرد: شیعه واقعی کسی است که اطاعت از خداوند متعال را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: طبق روایات تنها وجود محبت در دل انسان، نشان دهنده شیعه بودن آن شخص نیست و شیعیان واقعی کسانی هستند که تقوای الهی پیشه و از خداوند اطاعت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: شیعیان واقعی کسانی هستند که اهل یاد خدا باشند و خداوند متعال را در هیچ شرایطی فراموش نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: کمک به همسایگان و نیازمند از جمله وظایف ابتدایی شیعیان است و اگر در میان اهل فامیل انسان نیازمندی وجود دارد باید به آن کمک کنیم.

وی تأکید کرد: برخی از مردم و مسئولان فکر می‌کنند از آنجایی که محبت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) در دل آنها است، برایشان کفایت می‌کند اما در کنار محبت اهل بیت (ع)  لازم است به مردم خدمت‌رسانی کرده و کارها را فقط به منظور رضای خداوند متعال انجام دهند.

امام جمعه شهر قزوین بیان کرد: برخی از کسانی که ادعای دوستی با خداوند متعال را دارند به راه اشتباهی رفته‌اند و دوستان واقعی خداوند متعال کسانی هستند که از دستورات الهی پیروی کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول