اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی حرفه‌ای فارس:

مسئولان فنی و حرفه‌ای فارس را یاری دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی حرفه‌ای استان فارس گفت: مسئولان برای تجهیز مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای شهید ظل‌انوار همکاری کنند.

مسئولان فنی و حرفه‌ای فارس را یاری دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی مبرایی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای شهید ظل‌انوار شیراز اظهار داشت: این مرکز قابلیت آموزش یک‌هزار و 200 نفر در هر ساعت را دارد.

مدیرکل فنی حرفه‌ای استان فارس گفت: عملیات اجرایی مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای شهید ظل‌انوار شیراز در قالب مصوبه سفر هیئت دولت به استان فارس از سال 87 آغاز شد.

مبرایی با بیان اینکه این مرکز هنوز به صورت کامل مجهز نشده و نیاز به تهیه برخی از تجهیزات دارد، بیان داشت: تجهیزاتی که در حال حاضر در این مرکز قرار دارد استقراضی و از بودجه این مرکز تهیه نشده است.

وی با اشاره به کاستی‌های مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای شهید ظل انوار شیراز اظهار کرد: این مرکز به لحاظ برخی از تجهیزات از جمله دستگاه‌های مولد گرما و سرما، دوربین مداربسته، سامانه نوردهی و صندلی کمبود دارد.

مبرایی از مسئولان خواست سازمان فنی و حرفه‌ای این استان را به منظور تجهیز این مرکز یاری دهند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان فارس در ادامه از افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نی‌ریز خبر داد و گفت: مرکز آموزش فنی حرفه‌ای خواهران شهرستان نی‌ریز در زمینی با زیربنای 700 مترمربع، این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نی‌ریز دارای رشته‌های آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی درجه دو، تعمیر تلفن همراه و صنایع دستی است.

مبرایی همچنین از افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان‌های جهرم و مرودشت در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: این دو مرکز نیز از مصوبات سفر هیئت دولت به این استان هستند.

وی بیان کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان جهرم دارای رشته‌های نرم‌افزارهای تخصصی، کشاورزی، تدوین، تعمیرات لوازم خانگی گردنده، منبت و معرق و مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان مرودشت دارای رشته‌های نرم‌افزارهای تخصصی، کشاورزی، تعمیر لوازم برقی و حرارتی و تعمیر تلفن همراه هستند.

به گزارش فارس، مرکز سنجش مهارت شهید ظل‌انوار شیراز با قابلیت برگزاری آزمون در هر ساعت برای یک‌هزار و 200 نفر در زمینی به وسعت یک‌هزار و 613 مترمربع همزمان با نیمه شعبان در شیراز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول