اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

نقش مردم در برخورد با گرانی‌ها بیش از مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی گفت: مردم وظیفه‌ای سنگین‌تر از مسئولان در برخورد با گرانی‌ها دارند که باید به آن قوی‌تر از گذشته عمل کنند.

نقش مردم در برخورد با گرانی‌ها بیش از مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از مدیران خواست تا به عنوان مدیر جامعه اسلامی نسبت به بزرگداشت و تکریم این ایام با آذین‌بندی ادارات و برپایی مراسم جشن و سرور اقدام کنند.

سیاوش گفت: جشن‌های متنوعی به مناسبت میلاد امام دوازدهم (ع) در سطح شهرستان با حضور مداحان کشوری برگزار خواهد شد که از عموم مردم شهید‌پرور و ولایی جهت شرکت در این برنامه‌ها دعوت می‌کنیم.

فرماندار بهمئی از فعالیت گروه جهادی بسیج دانشجویی در این شهرستان خبر داد و گفت: محورهای فعالیت این گروه جهادی در زمینه عمرانی، فرهنگی، تبلیغی، هنری و آموزشی است و از بخشداران و مدیران می‌خواهیم همکاری و استفاده از خدمات و اقدامات جهادی به این گروه دانشجویی را سرلوحه کارها قرار دهند.

وی بیان کرد: این گروه به زودی کار خود را با اولویت خدمت در مناطق محروم و صعب‌العبور آغاز خواهند کرد.

فرماندار بهمئی اختلاف سلیقه مدیران و ادارات در حیطه اجرایی را امری طبیعی برشمرد و گفت: در صورت بروز اختلاف میان مدیران با مراجعه به فرمانداری نسبت به حل و فصل آن اقدام کنند.

سیاوش به بیان دلایل گرانی و التهاب موجود در بازار پرداخت و از همکاری ضعیف مردم در ارائه گزارش و شکایت در رابطه با بازار گلایه کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی جهت مقابله با تخلفات و گرانفروشی‌ها، از مدیران اداری و مردم خواست تا هر کدام به عنوان بازرس افتخاری نسبت به کنترل بازار با اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار بهمئی از اجرای طرح شبنم یا همان شبکه بازرسی و نظارت مردمی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و توصیه معظم‌ له در ارتباط با کنترل و نظارت بازار خبر داد و گفت: این طرح به طور همزمان در سراسر استان در جهت جلوگیری از قاچاق کالا اجرا می‌شود.

سیاوش از حجت‌الاسلام فرجام امام جمعه شهر لیکک که در واقع جلسه تودیع وی بود تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: فرجام در طول این چند سال با تذکرات به موقع به اینجانب و راهنمایی، ارشاد و آگاهی دادن به مردم و حضور فعال در برنامه‌های فرهنگی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف این شهرستان داشت.

حجت‌الاسلام احمدرضا فرجام با تبریک ماه شعبان و اعیاد آن به ذکر احادیث و روایات پیرامون اهمیت و جایگاه این ماه نورانی پرداخت و افزود: واقع شدن میلاد قطب عالم امکان در این ماه بر عظمت آن افزوده است.

فرجام نقشه‌های شوم دشمنان در القا و ایجاد شبهه در اعتقادات مردم خصوصاً جوانان را یاد‌آور شد و با اشاره به قضیه غیبت امام معصوم آن را با استناد به احادیث و روایات، غیبت معنوی توصیف کرد و گفت: نوع بشر با غوطه‌ور شدن در آلودگی‌ها و عدم توجه به معنویات، زمینه محرومیت از چنین فیض الهی را فراهم آورده است.

وی سپس ضمن تبیین جایگاه، آبرو و حیثیت مؤمن و برابری آن با حرمت خانه خدا انتقاد از مدیران در زمان تصدی امام جمعه شهرستان را یادآور شد و اضافه کرد: در بیان نارسایی‌ها و مشکلات هیچ‌گاه قصد و غرض شخصی در کار نبوده و صرفاً از جهت ادای تکلیف و دفاع از حقوق مردم بوده و به هر حال اگر موجبات رنجش کسی را فراهم کرده‌ام، حلالیت می‌طلبم.

فرجام اذعان داشت: جایگزین من، روحانی متعهد و باشخصیتی است که از استان کهگیلویه و بویراحمد جهت برپایی نماز دشمن‌شکن جمعه خواهد آمد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول