اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره وحدت، همبستگی و هویت ملی وزارت کشور:

مسئولان هنوز اهمیت مقابله با تهاجم فرهنگی را درک نکردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره وحدت، همبستگی و هویت ملی وزارت کشور گفت: بعد از گذشت دو دهه از هشدارهای مقام معظم رهبری، اما مسئولان سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور هنوز عرصه تهاجم فرهنگی را درک نکردند و به اهمیت آن پی نبردند.

مسئولان هنوز اهمیت مقابله با تهاجم فرهنگی را درک نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام جواد محرابی ظهر امروز در نشستی با عنوان تبیین و تحلیل روند تحولات فرق و ادیان کشور با حضور مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی مقام معظم رهبری به عنوان چشم بیدار انقلاب اسلامی هشدارهایی را به مسئولان در مورد تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی دادند.

وی افزود: هشدارهای مقام معظم رهبری به این خاطر بود که عرصه تهاجم فرهنگی از سوی مسئولان رصد شود.

رئیس اداره وحدت، همبستگی و هویت ملی وزارت کشور گفت: بعد از دو دهه از هشدارهای مقام معظم رهبری، اما مسئولان سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور هنوز عرصه تهاجم فرهنگی را درک نکردند و به اهمیت آن پی نبردند.

این مسئول عنوان کرد: حجم عظیمی از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن علیه نظام در قالب کفر، شرک و نفاق برنامه‌ریزی شده است.

محرابی بیان داشت: وقتی وارد عرصه تهاجم فرهنگی می‌شویم و آن را رصد می‌کنیم با هجمه‌های سنگین توطئه علیه نظام اسلامی مواجه می‌شویم که باید برای مقابله با آن هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که ما از تهاجم فرهنگی می‌دانیم ناظر به بعد اخلاقی آن است که شامل بدحجابی، مصرف مشروبات الکلی و... است، اما بعد مهم تهاجم فرهنگی که مورد غفلت واقع شده بعد اعتقادی تهاجم فرهنگی است و برنامه‌ای نیز برای آن نداریم.

رئیس اداره وحدت، همبستگی و هویت ملی وزارت کشور ادامه داد: دو جریان عمده در تهاجم اعتقادی در کشور ما فعالیت دارند که یکی فرقه‌های انحرافی و دیگری توسعه سکولاریسم و دین‌زدایی است.

این مسئول متذکر شد: مهم‌‌ترین جریان اعتقادی که در کشور از دغدغه‌های ما شده مسیحیت و فرقه‌های مختلف آن است که برنامه‌های زیادی هم در کشور اجرا کرده و می‌کنند.

محرابی در پایان اذعان داشت: هم‌اکنون 103 فرقه انحرافی در کشور در ادیان مختلف داریم که هر کدام پیروان خاص خود را دارند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول