اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

مسئولان حوزه علمیه توجه به فرهنگ عفاف و حجاب را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری فارس: مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: مسئولان حوزه علمیه خواهران توجه به فرهنگ عفاف و حجاب را در بوشهر از اولویت مهم کاری خود قرار دهند.

مسئولان حوزه علمیه توجه به فرهنگ عفاف و حجاب را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدریران حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به عملکرد خود در طول دو سال مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: باید در پایان این دوره مسئولیت سنگین از تمامی کسانی که با ما همکاری و تعامل داشتند از جمله استاندار و امام جمعه بوشهر و مدیران دستگاه اجرایی استان بوشهر قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه برای ادامه تحصیل حوزوی در سطح 4 حوزه عازم قم هستم، خاطر نشان کرد: کسی که در صحنه‌های مهم استان حضور داشته حرف‌های زیادی از ناملایمات و بی‌مهری‌ها و موفقیت‌ها دارد که باید بزند اما بنا به دلایلی به همه آنها نمی‌پردازم.

امام جمعه موقت سابق بوشهر تصریح کرد: در مدت دو سال مدیریت بر حوزه علمیه خواهران سعی کردم مانند باغبان دلسوز و بی توقع و شبانه‌روز برای ارتقای جایگاه فرهنگ دینی در جامعه تلاش کنم.

اسماعیل‌نیا گفت: از دریافت یک ریال اعتبارات در اختیار مدیر اجتناب کردم تا مورد اتهام نباشم و امروز با سرافرازی این پست را واگذار می‌کنم.

وی ادامه داد: به دلیل اسراف بیش از اندازه از چاپ بروشور و بنر برای ارائه عملکرد امتناع کردم اما باید عنوان کنم در این مدت نتوانستم ذره‌ای از حق امام زمان(عج) را ادا کنم.

امام جمعه موقت سابق بوشهر گفت: تا قبل از آغاز فعالیت حوزه علمیه خواهران، ساختمان حوزوی برای خواهران نداشتیم اما اکنون در عسلویه، برازجان، کنگان، بوشهر، خورموج حوزه علمیه خواهران احداث شده یا در حال احداث است.

اسماعیل‌نیا افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی مجوز فعالیت دو مدرسه علمیه جدید در استان بوشهر صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: مسئولان جدید حوزه علمیه خواهران توجه به فرهنگ عفاف و حجاب را در بوشهر در اولویت قرار دهند چرا که این امر مطالبه جدی مردم، روحانیت و خانواده شهدا و متدینین است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول