اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

مسئولان فضای بدون دغدغه برای مردم ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان در ماه مبارک رمضان در راستای ایجاد فضا، محیطی آرام و بدون دغدغه برای مردم تلاش کنند.

مسئولان فضای بدون دغدغه برای مردم ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح اللهی شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی که در محل استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: تمام مسئولان ادارات باید بنا بر وظیفه دینی خود نسبت به ایجاد محیطی آرام و بدون دغدغه برای مردم تلاش کنند تا در ماه رمضان هیچ گونه دغدغه‌ای برای مردم وجود نداشته باشد.

وی افزود: مهم این است که برنامه‌های اجرایی دارای خروجی مثبت و تاثیرگذار بر روی مردم باشد تا در آینده نام نیکی از مسئولان بر جای بماند.

فتح اللهی در ادامه با تاکید بر این نکته که اجرای برنامه‌ها تنها صرف ارائه آمار نیست، گفت: در صورتی که آمار اداره‌ای بالا باشد اما هیچ‌گونه تاثیرگذاری در جامعه هدف نداشته باشد نمی‌توان این امر را سبب موفقیت آن نهاد دانست چرا که تنها دلیل برای موفقیت در اقدامات فرهنگی ارائه برنامه‌های کیفی است.

این مسئول در بخشی از سخنان خود با دعوت از مسئولان نهادهای مختلف به حفظ وحدت و انسجام، خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در حوزه برخورد با روزه‌خواری تنها به نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های قضایی مربوط نمی‌شود و تمام ادارات باید در این مورد همکاری لازم را به عمل آورند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، ماه رمضان را کنترل‌کننده برخی نامبالاتی‌ها در جامعه عنوان و تصریح کرد: مسئولان باید با استفاده از ظرفیت فرهنگی در ادارات نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش کرده و مردم را به سوی هنجارهای اسلامی و اجتماعی فراخوانند.

فتح‌اللهی با اشاره به آیه شریفه «فاستبقوا الخیرات»، بیان کرد: ماه رمضان یکی از مظاهر جمع‌آوری خیرات و حسنات است که باید در میان مدیران و مردم نهادینه شود.

وی بخش خصوصی را مکمل برنامه‌های ماه رمضان و ایام مشابه دانست و گفت: در صورتی که بخش خصوصی در اجرای برنامه‌های مختلف همکاری داشته باشد به طور ملموس شاهد پیشرفت در مباحث فرهنگی خواهیم بود.

این مسئول، تصریح کرد: عطوفت مردم نسبت به هم می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند همانند این امر که در ماه رمضان اقشار توانمند نسبت به تغذیه قشر نیازمند جامعه توجه داشته و آن‌ها را فراموش نکنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: قبل از ماه مبارک رمضان باید جلسه‌ای برای ارائه راهکارها، نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسانه با مسئولان کنترل و نظارت قیمت کالاهای مختلف مصرفی در استان تشکیل شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول