اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

تقویت جایگاه ایثارگران وظیفه مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: ایثارگران نقش مهمی در نظام اسلامی دارند و تقویت جایگاه ایثارگران وظیفه مردم و مسئولان است.

تقویت جایگاه ایثارگران وظیفه مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی شامگاه شنبه در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان جم اظهار داشت: شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و ... از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و مسئولان باید تمام توان خود را در راستای خدمت به ایشان به کار گیرند.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: ایثارگران در شرایط و رویدادهای مختلف با ایستادگی مقابل دشمنان داخلی و خارجی نظام و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی از دستاوردها و ارزش‌های انقلابی و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده‌اند و به دشمنان اجازه کوچک‌ترین دهن‌کجی به ایران اسلامی را نداده‌اند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه ارج نهادن به خدمات ایثارگران و قدردانی از ایشان وظیفه‌ای همگانی است بیان کرد: ارج نهادن به خدمات شهدا و ایثارگران از اهم وظایفی است که امروز همه ما در هر مقام و مسئولیتی بر عهده داریم و هیچگونه کوتاهی در این زمینه قابل پذیرش نیست.

وی اضافه کرد: تکریم، تجلیل و پاسداشت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه تک تک آحاد ملت است چرا که عزت، اقتدار و عزیز بودن ملت ایران در سطح ملی و بین‌المللی مدیون رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های همه شهدا و ایثارگران است.

این مسئول وظایف شورای مشورتی ایثارگران را وظیفه‌ای مهم و خطیر برشمرد و اذعان کرد: شورای مشورتی ایثارگران وظایفی خطیر و سنگین بر عهده دارند و یکی از اساسی‌ترین وظایف این شورا حفظ و تقویت جایگاه ایثارگران و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایشان است.

فرماندار جم تاکید کرد: حل مشکلات و دغدغه‌هایی که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند وظیفه تمام مدیران و مسئولان اجرایی است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات ایشان که از افتخارات جامعه اسلامی محسوب می‌شوند، بهره برد.

عبداللهی در تشریح وظایف مهمی که در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران بر عهده مسئولان است متذکر شد: توسعه و تجهیز گلزار شهدا، ساماندهی مسکن والدین و خانواده‌های شهدا و تأسیس مرکز مشاوره پیش از ازدواج برای فرزندان شاهد و ایثارگر، تنها گوشه‌ای از اقدامات و فعالیت‌هایی است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول