اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان خواستار شد

رفع معضل گرانی در اسرع وقت به دست مسئولان

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان خواستار توجه مسئولان به گرانی‌ها و حل این معضل در اسرع وقت شد.

رفع معضل گرانی در اسرع وقت به دست مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در این شهرستان با تمجید از حضور پرشور جوانان در جشن‌های نیمه شعبان اظهار کرد: این حضور بیانگر ایمان قوی جوانان ما و اقتدای آنان به مولای خویش، امام زمان(عج) است.

وی همچنین به مسئله گرانی‌ها اشاره کرد و گفت: گرانی‌ها و محاصره اقتصادی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده اما ملت بزرگوار ایران نباید نگران باشند زیرا مانند گذشته رهنمودهای رهبری چراغ راه مسئولان خواهد بود.

خطیب جمعه هندیجان خاطرنشان کرد: البته خواسته به حق مردم از مسئولان توجه ویژه به این موضوع و رفع این معضل اساسی جامعه است و باید با حل این مشکل به مردم یاری رساند تا بتوانند هزینه‌ها را به دوش کشیده و از این مرحله نیز سربلند بیرون بیایند.

وی با اشاره به رزمایش موشکی سپاه پاسداران در خلیج فارس نیز بیان کرد: این رزمایش و در طی آن آزمایش موفقیت‌آمیز موشک‌های بالستیک ایران، اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد.

بهبهانی‌پور تصریح کرد: تمام قدرت‌های جهانی از توان مقابله جمهوری اسلامی ایران هراس داشته و جرات کوچکترین تهاجمی به خاک این کشور را ندارند.

امام جمعه هندیجان خاطرنشان کرد: آنها به خوبی می‌دانند که پاسخ ملت ایران در مقابل ذره‌تجاوز به خاک مقدس ایران، کوبنده‌ترین پاسخ‌ها و مقابله به مثل بوده که آنان را به نابودی خواهد کشاند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول