اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

سرمایه‌گذاران به خاطر بی‌توجهی مسئولان، همدان را ترک می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم جذب سرمایه‌گذار در استان همدان گفت: سرمایه‌گذاران به علت بی‌توجهی مسئولان، استان همدان را ترک می‌کنند.

سرمایه‌گذاران به خاطر بی‌توجهی مسئولان، همدان را ترک می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته بعد از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان از اتحاد و همدلی در بین مجمع نمایندگان استان همدان خبر داد و اظهار کرد: ما در استان بنا داریم با هماهنگی امور را پیگیری کنیم و روزمرگی را از آن دور کنیم چرا که باید پویایی و خلاقیت در رأس کار باشد.

وی تصریح کرد: هر مدیری که روزمرگی دارد باید به اختیار خود کنار برود تا در حق مردم اجحاف نشود، و در این راستا باید در کارها به شکل ایثارگری کار کنیم تا استان وارد فضای جدیدی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ابلاغ دیر بودجه آسیب جدی به کشور وارد می‌کند، افزود: این ابلاغ بودجه پس از چهار ماه گذشت از فصل کاری صورت گرفت، به همین علت باید کارهای عمرانی را در سه شیفت کاری انجام دهیم تا توسعه رخ دهد.

وی با انتقاد از عدم جذب سرمایه‌گذاران در استان همدان خاطرنشان کرد: فردی برای سرمایه‌گذاری به استان می‌آید و دو ماه بعد به علت بی‌توجهی همدان را ترک می‌کند که در این راستا باید موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران برداریم چرا که استان نیازمند اشتغالزایی است.

خجسته با اشاره به تشکیل کمیته خاصی در بررسی جذب سرمایه‌گذار یادآور شد: باید برای جذب سرمایه‌گذار موانع و سهم‌خواهی برداشته شود و امکانات ملی را برای این امر بسیج کنیم.

وی ابراز داشت: سال 90 باید عملیات آبرسانی از سد تالوار به همدان انجام می‌شد ولی چه اتفاقی افتاده است که اکنون در سال 91 هستیم و کاری انجام نشده است، حتی آب استحصالی آن برای همدان از 85 میلیون متر مکعب به 62 میلیون متر مکعب رسیده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه استاندار آینده همدان در چند روز آینده مشخص می‌شود، افزود: استانداری که به همدان می‌آید باید هفته‌ای چند بار در مرکز حضور یافته و پروژه‌های ملی را دنبال و اعتبار برای آنها جذب کند.

وی با بیان اینکه گرانی بر مشکلات موجود مردم افزوده است، گفت: ما اکنون در شرایط تحریم هستیم اما وظیفه ما اتحاد است و دولت نیز باید ابزارهای لازم را برای کنترل گرانی‌ها به کار گیرد و مجلس نیز نظارت خود را داشته باشد.

خجسته با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای جلسات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در شرایط کنونی که گرانی جامعه را فرا گرفته است، تعطیلی مجلس جایز نبود و ما نیز این مطلب را در مجلس متذکر کردیم اما این مصوبه رأی نیاورد.

وی اضافه کرد: گرانی، بخش کشاورزی را فلج کرده است، ما انتظار داریم دولت در این مسئله ورود یابد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان کرد: بودجه‌های شهرستانی را صرف بودجه‌های ملی و استانی نکنیم و این برنامه ماست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول