اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار محمودآباد در امور جوانان:

مسئولان علاوه بر ورزش به دغدغه‌های دیگر جوانان توجه کنند

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار محمودآباد در امور جوانان گفت: مسئولان علاوه بر ورزش به دغدغه‌های دیگر جوانان توجه کنند.

مسئولان علاوه بر ورزش به دغدغه‌های دیگر جوانان توجه کنند

به گزارش خبرگزای فارس از شهرستان محمودآباد، محمد محتاطی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران اداره‌های شهرستان محمودآباد در این جلسه ابراز داشت: شهرستان محمودآباد در سرشماری سال گذشته بیش از 93 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 58 درصد آن را جوانان تشکیل می‌دهد و بی‌توجهی به این قشر عظیم و پویا به عنوان یک تهدید محسوب می‌شود.

مشاور فرماندار در امور جوانان و رئیس گروه حوزه مشاوران جوان فرمانداری محمودآباد هدف از برگزاری این جلسه را هم‌افزایی فعالیت دستگاه‌های مرتبط با حوزه جوانان و پرهیز از موازی‌کاری عنوان کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی امور جوانان در شهرستان تنها به حوزه ورزش توجه داشته و این در حالی است که ورزش تنها یکی از دغدغه‌های جوانان شهرستان محسوب می‌شود.

محتاطی با اشاره به فرا رسیدن روز جوان گفت: به مناسبت هفته جوان با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و در سایه مشارکت اداره‌ شهرستان و سازمان‌های مردم نهاد، 12 برنامه از جمله به زمین زدن کلنگ ساخت خانه جوان، برگزاری همایش گفتمان آزاد نوبت من، همایش تجلیل از جوانان نخبه و برتر، برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع)، یک روز مدیریت جوانان در ادارات و تجلیل از جوان‌ترین کارمندان ادارات شهرستان، دیدار اعضای حوزه مشاوران جوان با امام جمعه شهرستان، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، نمایشگاه کاریکاتور جوان را در دستور کار قرار دارد.

مشاور فرماندار محمودآباد در امور جوانان با اشاره مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت جوان در شهرستان گفت: عدم اعتماد به نسل جوان از سوی مدیران امروزی فرصت بروز ایده‌ها و خلاقیت را از جوانان گرفته است.

این مسئول همچنین از تشکیل مجمع جوانان روستایی در شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: به منظور زمینه‌سازی مشارکت جوانان روستایی و بهره‌مندی از توانمندی‌های آنان در توسعه و عمران  روستاها، مجمع جوانان روستایی با انتصاب مشاور جوان برای دهیاری‌ها از جوانان فرهیخته و ولایی روستاها تشکیل می‌شود.

رئیس گروه حوزه مشاوران جوان فرمانداری شهرستان محمودآباد همچنین متذکر شد: حماسه حضور نوجوانان و جوانان ایرانی در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی، آیت روشن ایمان، تعهد، مصداق بارز احساس مسئولیت، خود جوشی این نسل پویا، بالنده نسبت به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ایفای رسالت عظیم خویش در صحنه‌های مهم اجتماعی است.

مشاور فرماندار محمودآباد در امور جوانان اذعان داشت: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی امور جوانان در شهرستان تنها به حوزه ورزش توجه داشته و این در حالی است که ورزش تنها یکی از دغدغه‌های جوانان شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول