اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل ستاد حمایت از نیازمندان

سرمایه اجتماعی در آبیک افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: با تشکیل ستاد حمایت از نیازمندان، سرمایه اجتماعی در شهرستان آبیک افزایش می‌یابد.

سرمایه اجتماعی در آبیک افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، بهلول کشاورز بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد حمایت از نیازمندان شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: ستاد حمایت از نیازمندان که با هم‌فکری جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تشکیل یافته یک ستاد کاملا مردمی است که برای جذب منابع بهتر به مشارکت بیشتر مردم، خیرین و صاحبان شرکت‌ها نیازمند است.

وی افزود: با جمع‌آوری حمایت‌ها و کمک‌های مردمی علاوه بر سازماندهی نیازمندان، منابع منسجم شده و از هزینه کردن جسته و گریخته کمک‌ها جلوگیری می‌شود.

این مسئول ادامه داد: طرح حمایت از نیازمندان شهرستان آبیک در راستای تحقق عدالت‌محوری اجرایی می‌شود تا از طریق مشارکت مردم از کمک‌ها به نحو مطلوب برای نیازمندان استفاده شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در روز عید سعید فطر صندوق‌های ستاد حمایت از نیازمندان را در محل نماز عید فطر مستقر می‌کنیم تا به طور مساوری فطریه مردم بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول