اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان خبر داد

بندرعباس میزبان همایش سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان گفت: همایش سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بهمن ماه سال‌ جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

بندرعباس میزبان همایش سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، عبدالرضا ناطق در این رابطه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، تبادل اطلاعات و هماهنگی و همکاری برای دست‌اندرکاران، متولیان و سایر نهادهای مرتبط با حوزه سرمایه‌‌گذاری، تشویق به مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان است.

وی جذب سرمایه به استان و رونق کسب و کار، اتصال بیشتر اقتصاد استان با داخل و خارج از کشور برای انتقال دانش و سرمایه به استان، توسعه روابط اقتصادی از طریق عقد قراردادهای سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران خارجی و یا ایرانیان مقیم خارج از کشور را از دیگر اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان ادامه داد: هرمزگان علاوه بر اینکه دارای توانمندی‌های خاص در زمینه‌های مختلف است، ظرفیت‌های خوبی نیز برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی یادآور شد: محورهای این همایش در حوزه‌های انرژی، صنعت و معدن و تجارت، صنایع تبدیلی و کشاورزی، گردشگری، مسکن و ساختمان و عمران شهری، خدمات فنی و مهندسی، حمل و نقل و ترانزیت خواهد بود.

ناطق تصریح کرد: بدون تردید برگزاری این همایش موجبات معرفی توانمندی‌ها و جذابیت‌های استان را فراهم می‌کند که این توانمندی‌ها در فرآیند سرمایه‌گذاری اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول