اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

باید زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی را فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: مشاور عالی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با توجه به ماهیت کار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران باید زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی را فراهم کنیم.

باید زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، جهانبخش شریعت در آیین معارفه مدیر حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با پیروی از سیره و روش پیامبر اعظم می‌توانیم بسیاری از مسائل و مشکلات را در زندگی خود برطرف کنیم.

وی افزود: با توجه به ماهیت کار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران باید زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی را فراهم کنیم.

مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تأکید کرد: احترام به صاحبان صنعت و کارآفرینان در اولویت است زیرا این افراد با تلاش و پشتکار خود زمینه‌ساز اشتغال جوانان این مرز و بوم و جلوگیری از انحرافات به واسطه عدم کار و فعالیت هستند.

وی وظیفه اصلی حراست را ایجاد تعامل و رفع مشکلات و احترام به حقوق کارمندان و آن را بازوی توانمند سیستم اداری عنوان کرد و افزود: مجموعه همکاران به عنوان یک خانواده محسوب می‌شوند و ما برای افراد احترام قائل هستیم.

حمید قاسم‌نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان عملکرد این شرکت را مثبت ارزیابی کرد و در خصوص برنامه‌های جدید شرکت اظهار داشت: ادبیات شهرک‌های تخصصی در برنامه کاری این شرکت مطرح شده است.

وی همچنین از عملیات اجرایی شهرک تخصصی پسته در راستای نامگذاری امسال خبر داد و گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری ایجاد شهرک تخصصی پسته در رفسنجان است که یکی از مزیت‌های بزرگ استان محسوب می‌شود.

در پایان عبدالکریم هادی‌زاده به عنوان مدیر حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول