اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکلات طرح‌های اقتصادی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات طرح‌های اقتصادی استان سرمایه در گردش و مسائل مدیریتی است.

سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکلات طرح‌های اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده عصر شنبه در بازدید از چند طرح عمرانی و تولیدی استان که به همراه مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا انجام گرفت، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود بنیاد تعاون می‌تواند در این بخش‌ها وارد شود.

وی از مشارکت بنیاد تعاون ناجا در طرح‌های اقتصادی و زیربنایی استان قدردانی کرد و افزود: با پیگیری‌ها انجام شده هم‌اکنون طرح‌های قابل توجهی با مشارکت بنیاد تعاون ناجا در استان اجرا می‌شود.

جلال‌زاده اضافه کرد: ارزش ریالی سرمایه‌گذاری‌های بنیاد تعاون ناجا به بیش از 6هزار میلیارد ریال بالغ می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از این طرح‌ها که در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی تعریف شده‌اند عملیاتی شده و برخی نیز در شرف انجام است.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا نیز در این بازدید با قدردانی از پیگیری‌های مجدانه استاندار آذربایجان‌غربی برای مشارکت بنیاد تعاون ناجا در اجرای طرح‌های اقتصادی در استان گفت: این پیگیری‌ها سبب شده بنیاد تعاون ناجا در آذربایجان‌غربی حضور فعال داشته باشد.

ابوالفضل قنبرپور با عنوان اینکه بنیاد ناجا از مشارکت در طرح‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی استقبال کند، افزود: یکی از اهداف مهم بنیاد تعاون ناجا حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان در کشور است.

در این بازدید معاون برنامه‌ریزی و معاون امور عمرانی استاندار و مدیران بنیاد تعاون ناجا و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

بنیاد تعاون ناجا و وزارت راه و شهرسازی طبق توافقنامه مشارکت، آزادراه ارومیه - تبریز را خواهند ساخت که در این بازدید اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه مورد تاکید قرار گرفت.

در این بازدید همچنین در زمینه مشارکت بنیاد تعاون ناجا در امر تکمیل واحدهای بازدید شده و تامین سرمایه در گردش آنان مقرر شد ظرف یک هفته آینده تیم اقتصادی بنیاد تعاون ناجا برای بررسی‌های نهایی و اعلام نظر به آذربایجان‌غربی سفر کند.

آزادراه ارومیه تبریز، کارخانه تولید کنسانتره هویج و پوره انواع سبزیجات و رب اسپتیک اسپوتا، لوله و پروفیل ارومیه، نورد لوله خاورمیانه، ذوب‌آهن آذفر ارومیه و کارخانه شیشه سبک زاب‌سان صنعت از جمله طرح‌هایی بود که مورد بازدید استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرعامل بنیاد ناجا قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول