اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

جوانان ایرانی سرمایه معنوی جامعه و امید کشور هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جوانان ایرانی سرمایه معنوی جامعه و امید کشور هستند.

جوانان ایرانی سرمایه معنوی جامعه و امید کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی در خرم‌آباد که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این همایش معرفی جوان پرورش یافته در دامن انقلاب اسلامی به جهانیان بوده است.

وی افزود: در نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی 50 جوان از 23 کشور اسلامی حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه ضمن قدردانی از شرکت کنندگان به ویژه میهمانان خارجی گفت: مقالات ارائه شده در این همایش با محوریت الگوی اسلامی جوان ایرانی از نظر علمی از سطح بالایی برخورددار بودند.

حجت الاسلام میرعمادی یادآورشد: با برگزاری این همایش بین‌المللی رسالت و وظیفه دست اندرکاران برگزاری همایش در راستای اهداف آن بیشتر و سنگین‌تر شده و لازم است با تدوین یک برنامه اهداف همایش در راستای معرفی الگوی اسلامی جوان ایرانی به جهانیان پیگیری و اجرایی شود.

وی اظهار داشت: برگزاری این همایش بین‌المللی کار برجسته‌ای در راستای معرفی جوان موفق پرورش یافته در دامان انقلاب اسلامی ایران به جهانیان می‌باشد که با موفقیت و استقبال مواجه شد.

وی همچنین از رسانه‌ها به خاطر پوشش خوب خبری این همایش قدردانی کرد و گفت: تا روز قبل از برگزاری همایش 350 خبر و گزارش از این همایش از طریق خبرگزاری‌ها و مطبوعات در سطح کشور و بین‌الملل مخابره شده که کار ارزشمند و شاخصی است.

همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی عصر امروز با تجلیل از ارائه دهندگان آثار برتر در مرکز علامه طباطبایی خرم‌آباد به کار خود خاتمه داد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد، از مجموع 340 مقاله ارائه شده به همایش، 30 مقاله به عنوان مقالات برتر از سوی هیئت داوران انتخاب و به پدیدآورندگان آنها جوایزی اهدا شد.

در این مراسم از نبیل یعقوبی از کشور عراق، ارشد الاحسینی از کشور هندوستان، احمد حاج ابراهیم از کشور نیجریه و فدا محمد حلیمی از کشور پاکستان به واسطه ارائه مقالات برتر تجلیل شد.

غریب فاضل‌نیا، محمد تقی امینی، سید حسن سجادی، محمد عارف صداقت، هابیل سیف خانی، ماهور یاراحمدیان، سید حسن میرفخرایی، محمد اسماعیل زاده، مصطفی صحرایی، فرهاد طهماسبی، اعظم روانشاد، مریم نجفی، فاطمه ترکاشوند، رضا دریکوند، گلناز سعیدی، داریوش رضاپور، علی نجات بخش، زهرا مهمی، محمد حسین حسینی، فضل الله پیرمحمدی، عزیز سوری و سید حامد موسوی دیگر برگزیدگان این همایش بودند.

همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی با شرکت 50 نفر از جوانان 23 کشور و نیز جمعی از جوانان موفق ایرانی به همت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول