اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در صدر برنامه‌های شهرداری باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در صدر برنامه‌های شهرداری قرار گیرد.

حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در صدر برنامه‌های شهرداری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر باید از سرمایه‌گذار بخش خصوصی حمایت کند و در این بخش باید تلاش کرد تا شهرداری بستر را برای حضور سرمایه‌گذار فراهم کند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی سرمایه‌گذار در بروکراسی شهرداری شوشتر معطل می‌شود و پس از گذشت زمانی طولانی سرمایه‌گذار ناامید از فعالیت شهر شوشتر را ترک می‌کند و در این باره باید دقت عمل بیشتری کنیم.

سالم‌پور با اشاره به اینکه باید بخش آسفالت شهرداری شوشتر بار دیگر فعال شود، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی باید بخش آسفالت شهرداری شوشتر فعال شود تا مشکلات موجود در این بخش کاسته و نارضایتی مردم کمتر شود.

وی افزود: بیشترین اقدامی که از طرف شهرداری شوشتر به چشم مردم می‌آید آسفالت است و باید در این باره اقدامات بیشتری انجام شود.

سالم‌پور با اشاره به گزارش ارائه شده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر درباره CNG شهرداری تاکید کرد: طبق گزارش‌های موجود در شورای اسلامی شهر شوشتر بیش از 17 مورد تخلف وجود دارد که می‌توان به پیمانکار تذکر و اخطار داد و به این دلیل باید این پیمانکار موجود به صورت قانونی برخورد کرد.

وی افزود: باید زین پس در شهرداری شوشتر بندی جدید به همه قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران اضافه شود که طبق این بند نیروهای به کارگرفته شده توسط پیمانکاران حتما بومی باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول